ماسک پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر را پس گرفت

ثروتمندترین فرد دنیا با حاشیه سازی جدید، پیشنهاد خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر را پس گرفت ال ارزش سهام توییتر ۶ درصد کم شود !

به گزارش بیداربورس به نقل از یورونیوز، ایلان ماسک که در گذشته با برخی اقدامات و اعلام مواضع در مورد سرمایه گذاری، حاشیه هایی ایجاد کرده بود این بار با پس گرفتن پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری خرید توییتر، موجی دیگری راه انداخت تا در  اولین واکنش ، ارزش سهام توییتر ۶ درصد کم شود !

براساس این گزارش، وی با ۹ درصد یکی از سهامدران بزرگ توییتر بوده و دو ماه پیش با پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری، خواهان خرید کامل سهام توییتر شده بود اما سپس با طرح شک و شبهه در تعداد حساب های واقعی و جعلی نسبت به این پیشنهاد بزرگ اعلام تردید کرده بود و حال مدعی شده توییتر  از زمان ارایه رسمی پیشنهاد و قرارداد اولیه چند نوبت تعهدات را نقض کرده است.

ماسک گفته بود منتظر تایید ادعای گزارشی است که تعداد حساب‌های جعلی و تصنعی در توییتر را کمتر از ۵ درصد تعداد کاربران برآورد کرده بود. سپس وکیل وی مدعی شد توییتر در ارایه مستندات ناکام مانده و یا عامدانه از ارایه سر باز زده است.

به این ترتیب ماسک باید منتظر درخواست غرامت و هزینه‌های فسخ یک‌طرفه قرارداد حدود یک میلیارد دلاری باشد. از سوی دیگر  تصمیم وی برای خرید توییتر نهادهای حقوق بشری را نگران کرده بود. چرا که در صورت عدم تعدیل محتوا در این شبکه اجتماعی ، زمینه افزایش محتوای تفرقه‌انگیز و نفرت‌پراکن باز می‌شود.

کد خبر 19007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =