مجوز افزایش سرمایه ۹۰۰، ۶۰ و ۳۰ درصدی سه شرکت صادر شد

مجوز افزایش سرمایه ۹۰۰، ۶۰ و ۳۰ درصدی سه شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین، بیمه اتکایی امین و بورس تهران صادر شد.

به گزارش بیداربورس، سازمان بورس در جریان بررسی درخواست تامین مالی ناشران با افزایش سرمایه سه شرکت صنعتی و شیمیایی رنگین، بیمه اتکایی امین و بورس تهران موافقت کرد تا این شرکت ها در روزهای آینده و حداکثر تا ۶۰ روز دیگر آماده برگزاری مجمع فوق العاده باشند.

براساس این گزارش، "شرنگی" در حالی خواهان افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی و از ۱۰ به ۱۰۰ میلیارد تومان با هدف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش بود، مجوز افزایش سرمایه ۴۰۰ درصدی از سود انباشته را کسب کرد و مقرر شد مجمع فوق العاده این شرکت فرابورسی، افزایش سرمایه مرحله دوم و از ۵۰ به ۱۰۰ میلیارد تومانی را برای دو سال به هیئت مدیره تفویض کند.

همچنین " اتکام " با دریافت مجوز ۶۰ درصدی، امکان افزایش سرمایه از ۵۰۰ به ۸۰۰ میلیارد تومان را از دو محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به میزان ۲۲۸ میلیارد تومان و سایر اندوخته ها به میزان ۷۲ میلیارد تومان فراهم کرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.

علاوه بر این سرمایه اسمی ۱.۴ هزار میلیارد تومانی " بورس" با ۳۰ درصد افزایش از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها به ۱.۸۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید تا حداقل سرمایه مطلوب بورس ها تامین شود.

کد خبر 19448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =