تابستان سرخ بورس ادامه دارد؟

به عقیده مدیرمعاملات کارگزاری بانک پاسارگاد، بازارسرمایه در حالت خوشبینانه تنها درجا خواهد زد یا اصلاح زمانی خواهد داشت و درصورتی که شرایط تغییری نکند، تاپایان تابستان بازار مثبت نخواهد بود.

مجتبی شهبازی، مدیرمعاملات کارگزاری بانک پاسارگاد در گفت‌وگو با بیداربورس در خصوص روند این روزهای بازارسرمایه بیان کرد: رشد امروز بازارسرمایه روندی طبیعی بوده و بازار سرمایه بعد از سپری کردن روزهای منفی به تنفس نیاز داشته و از لحاظ بنیادی یا سیاسی اتفاق خاص مثبتی نیوفتاده و این رشد موقت نمی‌تواند موجب تغییر روند روزهای آتی بازار باشد.
وی در پیش‌بینی روند روزهای آینده بازارسرمایه اظهار کرد: تا زمانی که شرایط کنونی ادامه دار باشد و خبر جدیدی به بازارسرمایه مخابره نشود و مشکلات بین‌المللی از بین نرود و قیمت‌های جهانی نیز بهبود پیدا نکنند، در خوشبینانه ترین حالت می‌توانیم شاهد اصلاح زمانی یا درجا زدن شاخص باشیم به عبارتی می‌توان گفت تا پایان تابستان بازار مثبت نخواهد شد.  
رقیب بورس کجاست؟
او با اشاره به افزایش خروج نقدینگی این روزها از بازارسرمایه گفت: مقصد این پول‌ها سپرده‌های بانکی و اوراق با درآمدثابت است که دولت نیز از این موضوع استقبال می‌کند.  
مدیر بورس اوراق بهادار کارگزاری بانک پاسارگاد با یادآوری اینکه در فصل مجامع قرار داریم، اظهار کرد: از میان شرکت‌ها های‌وب روند سودآوری خوبی داشته و به عقیده من برنامه خوب و پرپتانسیلی برای آینده دارد.  
شهبازی در معرفی صنایع و سهام پرپتانسیل در بلند مدت بیان کرد: های‌وب باتوجه به اینکه p/e تحلیلی خوبی دارد می‌تواند در بلندمدت پرپتانسیل باشد.
وی در خصوص روند کامودیتی‌ها و تاثیر آن بر بازارسرمایه اظهار کرد: بیشتر صنایع بازارسرمایه کامودیتی محور است و بحران‌های بین‌المللی، رکودهای جهانی و تصمیمات بانک‌های دنیا می‌تواند تاثیر به‌سزایی بر قیمت‌های جهانی و در نتیجه سهم‌های کامودیتی محور بگذارد.

خبرنگار: نازنین درویشی

منبع: بیدار بورس
کد خبر 19483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =