رشد کم‌جان بورس + تحلیل سهم "شبدیس"

بازارسرمایه اولین روز هفته را مثبت آغاز کرد و شاخص کل توانست حدود دو هزار واحد رشد کند. امروز همزمان با بازگشایی برخی از نمادهای متوقف در فصل مجامع شاهد بهبود ارزش معاملات نسبت به روزهای گذشته بودیم اما ارزش معاملات همچنان ارقامی کم‌تر از سه هزار میلیارد را تجربه می‌کند.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه اولین روز هفته را مثبت آغاز کرد و شاخص کل توانست حدود دو هزار واحد رشد کند.  
امروز همزمان با بازگشایی برخی از نمادهای متوقف در فصل مجامع شاهد بهبود ارزش معاملات نسبت به روزهای گذشته بودیم  اما ارزش معاملات همچنان ارقامی کم‌تر از سه هزار میلیارد را تجربه می‌کند.  
به عقیده کارشناسان این روزها بیشتر سهم‌های بازار در سطح ارزندگی قرار دارند و انتظار می‌رود که همزمان با بازگشایی نمادهای دیگر شاهد بهبود روند معاملات و خروج بورس از روند نزولی باشیم.  
این روزها ریسک‌هایی که بازار با آن‌ها دست‌وپنجه نرم‌ می‌کند کم نیست به عنوان مثال در بازارهای جهانی شاهد رکود اقتصاد جهانی هستیم و از سویی دیگر افزایش نرخ بهره توسط بانک‌های مرکزی جهان را داریم که بازارسرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند.  
بی‌خبری برجام و در نتیجه آن مه‌آلود بودن قیمت دلار نیز این روزها بازار را سردرگم کرده است.  
حال باید منتظر بود و دید که قدرت گزارش‌ها بر ریسک‌ها می‌چربد و بازار مثبت می‌شود با اینکه تحت تاثیر ریسک‌ها بازار بار دیگر روند نامعلومی را در پیش می‌گیرد.

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                             
 در پایان معاملات امروز(شنبه، یکم مردادماه) شاخص کل بورس پس از رشد هزار و ۶۱۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۳ هزار واحد قرار گرفت و  شاخص هم‌وزن هم با رشد ۷۷۵ واحدی همراه شد.
                 
صدرنشین ورود پول هوشمند
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "شپدیس" که جز صدرنشینان تاثیر در شاخص بود، می‌اندازیم.        

                                                                                                              

رشد کم‌جان بورس + تحلیل سهم "شبدیس"

منبع: بیدار بورس
کد خبر 19558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =