ساعت ۱۷ امروز برندگان قرعه‌کشی خودرو اعلام می‌شوند

سخنگوی وزارت صمت تعداد ثبت‌نام‌کنندگان خودرو را بیش از ۶ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: حدود ۱۰۴ هزار دستگاه خودرو در مرحله دوم واگذار می‌شود.

به گزارش بیداربورس امید قالیباف، درباره زمان قرعه‌کشی خودرو اظهار داشت: ساعت ۱۷ امروز یکشنبه دوم مرداد ماه نتایج برگزیدگان روی سایت سامانه یکپارچه قرار می‌گیرد و برندگان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۶ مرداد برای تکمیل وجه مهلت دارند.

وی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان را بیش از ۶ میلیون نفر اعلام کرد و افزود: حدود ۱۰۴ هزار دستگاه خودرو در مرحله دوم واگذار می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت گفت: تاریخ قرعه‌کشی بعدی مشخص نیست.

وی درباره تغییر رویه واگذاری خودرو خاطرنشان کرد: در مرحله دوم ۵۰ درصد طرح‌های فروش از شمول قرعه‌کشی خارج شد، یعنی خودروسازی سایپا فقط دو دستگاه خودرو در قرعه‌کشی دارد و بقیه خارج شده است. این روند ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که برای ایران‌خودرو هم با افزایش تولید بتدریج  قرعه‌کشی محدود و حذف شود.

قالیباف درباره زمان انتظار برای تحویل خودرو بیان داشت: برندگان در چند رده امکان دریافت خودرو را دارند که بستگی به مدل قرارداد و از یک سال تا ۳ سال به طول می‌انجامد، برای برخی خودروها مثل شاهین که فروش فوری دارند تا ۹۰ روزه است. برای فروش فوق‌العاده یک سال و برای مشارکت در تولید ۳ سال است و البته این مدت زمان حدودی است و ممکن است زودتر از این زمان هم تعهدات انجام شود.

کد خبر 19606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =