متولی اصلی اینترنت ایران بعد از سکوت چندین ساعته توضیح داد

شرکت ارتباطات زیرساخت بعد از چندین ساعت سکوت و عدم توضیح درباره علت اختلال سراسری اینترنت خانگی و تلفن، مدعی پایداری تمام ارتباطات شد!

به گزارش بیدار بورس، قطع سراسری اینترنت‌ خانگی و تلفن همراه درحالی از صبح امروز تا دقایقی پیش موجب قطع تبادلات مالی و اطلاعاتی و نارضایتی مردم شده که شرکت ارتباطات زیرساخت بعد از ساعت ها سکوت و عدم توضیح از رفع اختلال خبر داد و اعلام کرد: صبح امروز بر اثر فرسودگی خطوط و تجهیزات انتقال برق در شبکه اینترنتی برخی مناطق تهران اختلال ایجاد شده بود که با پیگیری و همکاری کارشناسان شرکت و هماهنگی توانیر مشکل برطرف و درحال حاضر تمام ارتباطات به حالت پایدار درآمده است.

براساس این گزارش، وزارت ارتباطات و شرکت های ارایه دهنده خدمات از صبح هیچ توضیحی در مورد علت این اختلال سراسری نداده بودند و برخی شنیده ها حکایت از آن داشت علت اختلال ناشی قطع برق حدود ۴۵ دقیقه ایی ساختمان LCT شرکت زیرساخت بوده که اکثر تجهیزات اصلی مرکز داده ها و شرکت های ارایه دهنده اینترنت در این ساختمان مستقر است.

نکته طنز موضوع هم این بود که تلفن گویای شرکت مخابرات در ۲۰۲۰، مدعی بود تمام کارشناسان درحال پاسخ گویی بوده و مشتریان برای دریافت پیشتیبانی به سایت شرکت مراجعه کنند. توصیه ایی که به دلیل قطع اینترنت امکان پذیر نبود!

کد خبر 19669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =