ثبت نام دوره های  MBA بازار سرمایه دانشگاه علامه طباطبایی شروع شد

رشد بسیار خوب بازار سرمایه و کمبود نیروی انسانی متخصص موجب شد گواهینامه های حرفه ای بازار سرمایه مورد توجه قرار گیرد و دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه کشور نیز در تربیت نیروی انسانی متخصص و به منظور افزایش سطح علمی دوره MBAبازار سرمایه برگزار می کند.

به گزارش بیداربورس سرفصل‌های دوره‌های MBA بازار سرمایه یکساله (سطح یک) و دوساله (سطح دو) بر اساس سرفصل‌های آموزشی مصوب شورای سیاست گذاری دوره های مدیریت عالی کسب و کار بازار سرمایه به‌گونه‌ای طراحی‌شده که پاسخگوی نیازهای فزاینده بازار سرمایه در خصوص تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآمد و آشنا به مسائل روز بازار سرمایه باشد.

این دوره با همکاری قوی‌ترین و معتبرترین مؤسسات و نهادهای آموزشی در کشور که مشخصاً در زمینه برگزاری این دوره‌ها سابقه، تخصص و اساتید مجرب و سرشناس داشته باشند برگزار می‌شود.

همچنین مدارک دوره به تایید شرکت توسعه مدیریت و آموزش بورس (وابسته به سازمان بورس و اوراق بهادار) خواهد رسید. اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای"اصول بازار سرمایه" و "تحلیل گری بازار سرمایه" مشروط به دریافت معدل بالای ۱۷ در دورهMBA  بازار سرمایه یکساله و قبولی در آزمون پایان دوره است و اعطای گواهینامه‌های حرفه‌ای "اصول بازار سرمایه"، "تحلیل گری بازار سرمایه"، "مدیریت نهادهای بازار سرمایه" و " مدیریت سبد اوراق بهادار" مشروط به دریافت معدل بالای ۱۷ در دوره MBA  بازار سرمایه دوساله و قبولی در آزمون پایان دوره است.

در انتهای دوره یکساله و دوساله علاوه بر مدارک سازمان با توجه به شرایط فوق، دانشپذیر می تواند  بعد از کسب نمره قبولی از واحد های درسی و گذراندن دوره با موفقیت، مدرک mba را  از دانشگاه علامه طباطبایی را دریافت کند که قابل استعلام می باشد.

علاقه مندان این دوره  میتوانند از طریق لینک زیر جزییات اطلاعات این دوره را مطالعه نمایند.

https://training.atu.ac.ir/fa/page/7685/mba-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87

کد خبر 19789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =