سازوکار بورس کالا، تسهیلگر عرضه و معاملات خودرو است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید اینکه بورس کالا تسهیل گر عرضه و روند معاملات خودرو است، عنوان می‌کند برای رفع چالش‌ها در بازار خودرو دولت باید در گام نخست به منظور ایجاد تعادل در میزان عرضه و تقاضا نهایت تلاش را انجام دهد.

به گزارش بیداربورس لطف‌اله سیاه کلی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر می خواهیم از طریق بورس کالا نتیجه دلخواه را در بازار خودرو به دست آوریم، باید نهایت تلاش برای رشد تولید و عرضه و به تبع آن، ایجاد تعادل در میزان عرضه و تقاضا در بازار خودرو رقم بخورد. 

این نماینده مجلس ادامه داد: باید توجه شود که عرضه خودرو در بورس کالا، تنها راه نجات صنعت خودروسازی نیست و به عبارت دیگر، مجموعه ای از عوامل در بخش تولید و صنعت و بازار باید اتفاق بیفتد که شاهد ساماندهی بازار و تولید خودرو باشیم.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه سازوکار بورس کالا، تسهیلگر عرضه و روند معاملات خودرو در بازار است، تصریح کرد: اگر دولت بتواند عرضه و تقاضای خودرو در بازار را ساماندهی کند، سازوکار بورس کالا راهکاری مناسب در جهت رشد کیفیت عرضه و افزایش تولید است و در کل از طریق بورس کالا، شفاف سازی معاملات اتفاق می افتد.

کد خبر 19793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =