آش شور شده و کسی به فکر اصلاحش نیست

مدیربازاریابی و توسعه کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه معتقد است این روزها آش به قدری شور شده که جلسه یا هماهنگی خاصی نیز برای تغییر در روند سقوط آزاد بورس تشکیل نمی‌شود.  

حسن حسین‌نیا، مدیر بازاریابی و توسعه بازارکارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه در خصوص روند این روزهای بازارسرمایه به بیداربورس گفت: روند بازار سرمایه با ریزش شدید در ۲ هفته اخیر ، پازل افت ادامه دار ۲ ساله خود را تکمیل تر کرده و عملا با شرایط امروز افق روشنی برای کوتاه مدت نمی توان متصور بود.  

به عقیده وی وجود ابهامات زیاد به صورت واضح خود را در تابلوی معاملات بازار سرمایه نشان میدهد.  

*اما و اگرهای پیش روی اهالی بازارسرمایه 

او ادامه داد: ابهامات برجامی ، شیوه و دستورالعمل عرضه خودرو در بورس کالا ، نتیجه موارد اعلام شده توسط وزارت صمت برای عرضه بلوک خودرو سازان و روند آتی نرخ بهره بین بانکی در کنار عملکرد و اراده مدیران سازمان بورس برای جلب توجه نهادهای دخیل در روند بورس این روزها اما و اگرهای زیادی را پیش روی اهالی بازار سرمایه گذاشته است.   

*آش شور شده است 

به گفته حسین‌نیا این روزها به قدری آش شور شده و جلسه یا هماهنگی خاصی نیز برای تغییر در روند سقوط آزاد بورس تشکیل نمی شود و به طور حتم تا زمانیکه ارزش و حجم معاملات خرد بازار سرمایه پایین باشد و با برگشت قوی و حجم بالا همراه نباشد نمی توان انتظار تغییر روند را داشت .  

مدیر بازاریابی و توسعه کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه بررسی شاخص کل بورس گفت: تحلیل شرایط بورس نه تنها به روند تحلیلی پیشبینی بازار کمک نمی‌کند بلکه می‌تواند باعث گمراهی سهامداران هم شود.

او افزود: به نظر می‌رسد با توجه به ناکارآمدی و عدم نمایش واقعیت های بازار سرمایه توسط شاخص کل ، بهتر است اهالی بازار سرمایه به این عدد استناد نکنند .

خبرنگار: نازنین درویشی

منبع: بیدار بورس
کد خبر 19871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =