دو وعده ایران در برابر تحریم ۶ شرکت خارجی مرتبط با هلدینگ بورسی !

سخنگوی وزارت خارجه در برابر تحریم ۶ شرکت خارجی مرتبط با هلدینگ بورسی توسط آمریکا، وعده واکنش قاطع و محکم و فوری و خنثی کردن آثار سوء احتمالی این قبیل تحریم‌ها را داد.

به گزارش بیداربورس، ناصر کنعانی در واکنش به تحریم‌ ۶ شرکت خارجی توسط آمریکا و به دلیل ارتباط با هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اعلام کرد: اعتیاد کاخ سفید به تحریم‌ها و استفاده ابزاری از آنها شاخصی از نظام سلطه آمریکا است و تغییر دولت‌های این کشور در رویکرد آن فرقی ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: ایران اولا در برابر اصرار کاخ سفید به تداوم اعمال تحریم‌ها، واکنش قاطع و محکم و فوری نشان خواهد داد و ثانیا همه تدابیر لازم برای خنثی کردن آثار سوء احتمالی این قبیل تحریم‌ها بر تجارت و اقتصاد را به کار خواهد گرفت.

براساس این گزارش، دفتر اموال خارجی وزارت دارایی آمریکا، شش شرکت خارجی را به دلیل ارتباط  با شرکت بورسی هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا خرداد 98 هم اقدام به تحریم شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس)  بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران) به همراه 39 شرکت‌ زیرمجموعه و عاملان فروش در کشورهای خارجی و به دلیل حمایت مالی از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء اعلام کرد.

کد خبر 19941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =