برنامه ونزوئلا برای خرید ۱۰ هزار خودرو کامل و منفصل از سایپا

وزیر حمل و نقل ونزوئلا از برنامه خرید ۱۰ هزار خودرو از سایپا بصورت قطعات منفصل و محصول کامل خبر داد که در ونزوئلا مونتاژ و وارد بازار این کشور خواهد شد.

به گزارش بیداربورس، محمدعلی تیموری مدیرعامل سایپا در بازدید وزیر حمل و نقل ونزوئلا از مرکز تحقیقات و نوآوری با ارائه گزارشی از عملکرد در حوزه تولید محصولات جدید گفت: سایپا در حوزه تولید محصولات جدید و مدرن برنامه های مناسبی در دست انجام دارد و به‌زودی محصولات جدید وارد بازار خواهد شد. سایپا آماده است در خصوص همکاری با ونزوئلا بصورت مشترک محصولات را تولید و روانه بازار آن کشور کند.

رامون بلاسکز وزیر حمل و نقل ونزوئلا نیز گفت: در بازدید چندین مدل خودرو جدید مشاهده شد که به‌زودی وارد خط تولید سایپا می شوند. امید است به زودی بتوان با همکاری، کارخانه سایپا در ونزوئلا را مجدد احیا کرد. کارخانه ونیراتو که پیشتر بصورت مشترک در ونزوئلا تاسیس و فعال بود، وارد زیان شده و عملکردی ندارد که هر کمکی برای احیای این کارخانه نیاز است انجام خواهیم داد.

وی افزود: ۱۰ هزار دستگاه خودرو مورد نیاز است که به زودی بصورت CKD و CBU از سایپا خریداری خواهیم کرد و در ونزوئلا مونتاژ و وارد بازار این کشور خواهد شد. اگر این مهم انجام شود محصولات سایپا می تواند از این طریق به سایر کشورهای منطقه هم صادر شود و به توسعه و شکوفایی کشورها در راستای منافع دو کشور کمک کرد. این ارتباط باعث توسعه و شکوفایی صنعت خودروسازی ونزوئلا می شود که کمک بزرگی در راستای صنعتی شدن این کشور و در نهایت تقویت هرچه بیشتر دوستی بین دو کشور خواهد شد.

کد خبر 20010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =