رشد بورس با لیدری خودرویی‌ها + تحلیل "های وب"

شاخص هم وزن هم امروز توانست با ثبت رشد حدود ۳٬۵۰۰ واحدی تاسطح ۳٬۵۰۰ واحدی افزایش یافت. شاخص فرابورس هم امروز افزایش بیش از ۹۵ واحدی را تجربه کرد؛ زاگرس با ۱۹، آریا با ۹ و دماوند با ۸ واحد بیش ترین تاثیر مثبت را در بازار امروز داشتند.

به گزارش بیدار بورس،  بازارسرمایه برای سومین روز متوالی روند مثبتی را در پیش گرفت و توانست بیش از ۷ هزار واحد رشد را تجربه کند.  
رشد امروز بازارسرمایه در حالی رقم خورد که ارزش معاملات با وجود رشد ۱۰۰ میلیارد تومانی نسبت به روز گذشته بازهم چنگی به دل نمیزند و خروج پول حقیقی هم همچنان ادامه دارد.  
روز گذشته شاهد خبر عرضه محصولات سایپا و ایرانخودرو در بورس‌کالا بودیم و همین خبر کافی بود تا تقاضا برای این گروه افزایش یابد.
تقاضا به بازار امروز هم کشیده شد و در نهایت نمادهای خودرو، خساپا، خگستر، خبهمن، ورنا و برخی نمادهای دیگر این صنعت، همگی با صف خرید معاملات را به پایان رساندند.  

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                             
 در پایان معاملات امروز(چهارشنبه، دوازدهم مردادماه) شاخص کل بورس پس از رشد ۷ هزار و ۳۳۸ واحدی در ارتفاع  یک میلیون و ۴۳۷ هزار واحد قرار گرفت و  شاخص هم وزن هم با رشد  ۳هزار و ۴۶۶ واحدی در کانال  ۳۸۴ هزار و  ۵۵ واحدی قرار گرفت.
                 
صدرنشین نمادهای پرتراکنش
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "های‌وب" که امروز جز صدرنشینان نمادهای پرتراکنش بود، می‌اندازیم.      

رشد بورس با لیدری خودرویی‌ها + تحلیل "های وب"

                                                                                                                

منبع: بیدار بورس
کد خبر 20034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =