رئیسی بر حمایت دولت از بورس تاکید دارد

وزیر اقتصاد با اشاره به علت ذهنیت منفی سهامداران به تخطی از دستورالعمل ها ، مدعی شد رئیس جمهور بر پایبندی همه دستگاه ها به مصوبات پیشین حمایت از بورس تاکید دارد.

به گزارش بیداربورس، احسان خاندوزی در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص هدف از ابلاغ مصوبه ۱۰ بندی برای حمایت از بورس از سوی معاون اول رئیس جمهور طی اسفند سال گذشته گفت: عزم بخش های مختلف دولت، انواع وزارتخانه ها و دستگاه های درگیر در شرکت های بورسی، بانک مرکزی و غیره مراعات دستور العمل ها است تا بتوان بیشترین پیش بینی پذیری و اطمینان خاطر را برای فعالان بازار سرمایه فراهم کرد.

وی افزود: این اتفاق مثبت تا اوایل اردیبهشت ماه به شکل مناسبی رخ داد. متاسفانه با ایجاد برخی عدم هماهنگی ها طی دو ماه اخیر، ذهنیت منفی فعالان بازار به تخطی از دستورالعمل ها توسط دستگاه های دولتی رفت که با ارائه این گزارش در جلسه هیات دولت، رئیس جمهور تاکید کرد همه دستگاه ها با پایبندی به مصوبات پیشین و حمایت از بخش هایی از بازار سرمایه که به عنوان زیرمجموعه متعلق به دستگاه های اجرایی و حاکمیتی است این پیام مثبت که همچنان سیاست دولت همان سیاست حمایتی پیشین است به فعالان بازار منعکس شود.

کد خبر 20039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =