فروشنده های بزرگ در بورس کالا را بشناسید

شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان و پالایش نفت بندرعباس در هفته منتهی به ۱۴ اَمرداد، بیشترین فروش بازار فیزیکی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش بیدار بورس و به نقل از کالاخبر، بورس کالای ایران برترین ها بر مبنای ارزش فروش شرکت ها را در بازار فیزیکی در هفته دوم اَمرداد اعلام کرد.

جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

ملی صنایع مس ایران با ثبت معامله ۵ هزار و ۵۶۰ تن انواع کالای مس کاتد، مس کم عیار، کنسانتره فلزات گران بها و سولفور مولیبدن به ارزش نزدیک ۱۰۰۸ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

فولاد خوزستان با فروش ۶۴ هزار تن شمش بلوم و تختال C به ارزش بیش از ۷۹۷ میلیارد تومان، دوم شد و این جایگاه را برای دومین هفته متوالی حفظ کرد.

پالایش نفت بندرعباس با فروش ۴۷ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین و سلاپس واکس به ارزش بیش از ۴۹۵ میلیارد تومان، سوم شد.

سنگ آهن گهرزمین با ثبت معامله ۲۲۰ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ آهن به ارزش بیش از ۴۷۹ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

پتروشیمی تندگویان با ثبت معامله ۱۳ هزار و ۳۵۲ تن پلی اتیلن ترفتالات و نخ پلی استر در گریدهای مختلف به ارزش بیش از ۴۳۶ میلیارد تومان پنجم شد.

مجتمع سرب و روی انگوران ۳۴ هزار و ۵۰۰ تن خاک روی را به ارزش بیش از ۳۷۱ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

معدنی و صنعتی گل گهر با فروش ۱۳۵ هزار تن گندله سنگ آهن به ارزش نزدیک ۳۶۵ میلیارد تومان هفتم شد.

مجتمع فولاد خراسان با فروش ۲۵ هزار تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش ۳۳۶ میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

پالایش نفت تهران (تندگویان) با ثبت معامله ۲۶ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگین و گوگرد گرانوله و به ارزش نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان، نهم شد.

پتروشیمی شازند با فروش ۱۰ هزار و ۷۱۰ تن پلی دی اکتیل هگزانول، پلی اتیلن سبک و سنگین، ایزوبوتانول، پلی پروپیلن و ... به ارزش نزدیک ۲۸۶ میلیارد تومان در رتبه دهم ایستاد.

کد خبر 20045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =