برجام ناجی بورس شد؟ + تحلیل سهم "وبملت"

شاخص کل در ابتدای معاملات امروز با افزایش حدود ۸٬۴۰۰ واحدی همراه شد و تا مرز سطح یک میلیون و ۴۴۶ هزار واحدی افزایش پیدا کرد. با انتشار اخبار مثبت بر مذاکرات برجامی، تقاضا برای گروه خودرویی و بانکی با تقاضای افزایش یافته است و بسیار از نمادهای این گروه ها با صف خرید همراه شده اند. در نقطه مقابل پالایشی ها در رنج منفی معامله می شوند.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه در اولین روز هفته روند مثبتی را در پیش گرفت و توانست رشد بیش از ۱۱ هزار واحدی را تجربه کند.
در کنار همه ابهاماتی که این روزها بر بازار سرمایه  سایه انداخته گفتگوهای احیای برجام و حرف و حدیث‌های پیرامونی آن امیدها نسبت به انجام توافق را قوی کرده و کارشناسان عقیده دارند که بورس می‌تواند به واسطه سیگنال مذاکرات رشد کند.
امروز شاهد رشد تقاضا در نمادهای گروه‌های خودرویی، بانکی و حمل و نقل دریایی بودیم که به گفته کارشناسان این رشد ناشی از قوت گرفتن احتمال احیای برجام است.


از معاملات امروز چه خبر؟                                                                             
 در پایان معاملات امروز(شنبه، پانزدهم مردادماه) شاخص کل بورس پس از رشد ۱۱ هزار و ۵۶۵ واحدی در ارتفاع  یک میلیون و ۴۴۸ هزار واحدی قرار گرفت و  شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۸۸ واحدی به محدوده ۱۹ هزار واحدی رسید.
                 
صدرنشین تاثیر در شاخص
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "وبملت" که امروز جز صدرنشینان تاثیر در شاخص بود، می‌اندازیم.                                                                                                                       
                                                                                                 

برجام ناجی بورس شد؟ + تحلیل سهم "وبملت"

                     

منبع: بیدار بورس
کد خبر 20094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =