بررسی قراردادهای سرخابی‌ها از سوی سازمان بازرسی

بازرس ‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان به موضوع قراردادهای منعقده در دو باشگاه دولتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.

به گزارش بیدار بورس از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، لقمان کیاپاشا با اشاره به ورود سازمان بازرسی برای بررسی قراردادهای منعقده در دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس گفت: از روز گذشته هیات بازرسی سازمان بازرسی کل کشور در باشگاه پرسپولیس مستقر شده است.

وی ادامه داد: با استقرار هیات بازرسی؛ میزان درآمد و هزینه کرد باشگاه و نحوه تنظیم و اجرای قراردادها از جمله موضوع حامیان مالی، مورد نظارت و بررسی قرار خواهد گرفت.

بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر اینکه این سازمان با جدیت نسبت به بررسی دقیق قراردادها با محوریت چگونگی تأمین مالی اقدام  و تا رسیدن به نتایج نهایی موضوع را پیگیری می‌کند؛ تأکید کرد: طی چند روز آینده هیات بازرسی در باشگاه استقلال هم مستقر خواهد شد.

کیاپاشا با انتقاد از انعقاد قراردادها با بازیکنان قبل از تعیین درآمد باشگاه‌ها، گفت: ضرورت دارد بودجه‌بندی صحیح انجام و درآمد هر باشگاه بر اساس واقعیت محاسبه و سپس نسبت به هزینه اقدام شود تا شاهد انباشت بدهی‌ نباشیم.

کد خبر 20436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =