رشد ۲ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۲هزار و ۹۳۱واحد افزایش، معادل ۰.۲۰ درصد رشد کرد.

به گزارش بیداربورس، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۴۰میلیارد و ۵۸۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۲۸هزار و ۵۵۵میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۸۷۴ هزار و ۴۲۲دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۳۰ درصد رشد، ۳۴ درصد افت و ۱۱۴ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۴۷۴۸میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۷۳هزار و ۱۶۳میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۱.۰۷ و ۳۶.۷۹ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۲هزار و ۹۳۱واحد افزایش، معادل ۰.۲۰ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۵۱هزارو ۳۹۶واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۹هزار و ۴۷۴واحد افزایش، معادل ۲.۴۳درصد رشد کرد و رقم ۳۹۹هزار ۷۶واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۷هزار و ۳۸۷واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۹۴هزار و ۹۶۴واحد و شاخص بازار دوم با ۹هزار و ۷۴۲واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۸۲۴هزار و ۸۵۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۶۸درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۳۴درصد افت همراه شدند.

منبع: تسنیم
کد خبر 20505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =