انعقاد تفاهم نامه "هم آفرین" با صندوق کارآفرینی امید

در چهارشنبه هفته گذشته، ۲۶ مردادماه؛ جلسه ای با حضور مدیران عامل برخی از سکوهای تامین مالی جمعی و مدیران ارشد صندوق کارآفرینی امید در خصوص انعقاد تفاهم نامه برگزار شد که شرکت مشاور سرمایه گذاری فاینتک با عنوان پلتفرم هم آفرین همکاری مشترکی را با این صندوق آغاز کرد.

به گزارش بیدار بورس، فرازمند – مدیرعامل شرکت مشاورسرمایه گذاری فاینتک در حاشیه مراسم آیین انعقاد همکاری صندوق کارآفرینی امید با سکوهای تامین مالی جمعی گفت: تامین مالی جمعی ادبیات نوین در اقتصاد ایران محسوب می شود و اکنون در بازارسرمایه جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.
وی افزود: شرکت مشاورسرمایه گذاری فاینتک با همکاری سازمان بورس و فرابورس مجوزهای لازم را در سالهای گذشته اخذ کرد. همچنین در شهریور سال ۱۴۰۰ اولین طرح در پلتفرم هم آفرین منتشر شد و در طول این مدت ۱۶ طرح به ارزش بیش از  ۵۰ میلیارد تومان در سکوی هم افرین منتشر و با موفقیت تامین مالی گردیده است.
 در ادامه این مسیر دستیابی به رقم هزار میلیارد تومان تامین مالی توسط هم آفرین در اینده نزدیک دور از انتظار نیست و خدا را شاکریم که سرعت عمل شرکت فاینتک در جذب منابع و تامین مالی طرح ها سبب رضایت کارافرینان و سرمایه گذاران گردیده است.
فرازمند بیان کرد: جامعه ما نشان داده سرمایه گذاران دیر اعتماد می کنند، اما اگر اطمینان از آنها حاصل شود؛ مشتریان دائم و ماندگاری خواهند بود.  
مدیرعامل پلتفرم تامین مالی جمعی هم آفرین تصریح کرد: شرکت فاینتک پلتفرم "هم آفرین" را با طرح  ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی آغاز کرد و اکنون شاهد انتشار پروژه های ۶ تا ۷ میلیارد تومانی است.
این مدیر خوشنام عنوان کرد: به تازگی صندوق کارآفرینی امید در دو طرح پلتفرم هم آفرین سرمایه گذاری نموده است که امیدواریم این همکاری ادامه دار باشد.

کد خبر 20551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =