۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
 بورس در کما + تحلیل سهم "شبندر"

در پایان معاملات امروز شاخص کل با کاهش بیش از ۱۲هزار و ۵۹۲ واحد همراه شد و تا ارتفاع یک میلیون و ۴۳۸ هزار واحدی پایین آمد؛ فارس با ۲٬۸۵۱، کچاد با ۱٬۶۶۹ و کگل و فملی با ۸۴۷ واحد بیش‌ترین تاثیر را در این کاهش داشتند.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه هفته را قرمزپوش آغاز کرد و بیش از ۱۲ هزار واحد ریزش را تجربه کرد.  
این روزها به دلیل اخبار مثبت برجامی بازار با لیدری گروه خودرو روند مثبتی را در پیش گرفته بود اما امروز با توجه به اینکه نام خساپا و خودرو هم در تحقیق و تفحص از فولاد روی کار آمد احتمال تحقیق و تفحص از این دو گروه خودروساز نیز قوت گرفته که موجب ریزش بازارسرمایه شد.  
از سوی دیگر این روزها اخبار مثبت برجامی موجب شده تا بازار در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد و به گفته کارشناسان تا زمانی که اطلاعات دقیقی از نتیجه برجام مشخص نشود بازارسرمایه در کما خواهد بود.  

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                               
 در پایان معاملات امروز(شنبه، بیست‌وهشتم مردادماه) شاخص کل بورس پس از افت  ۱۲ هزار و ۵۹۲ واحدی در ارتفاع  یک میلیون و ۴۳۸ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص هم‌وزن نیز با افتی بیش از یک هزار و ۶۰۰ واحدی بار دیگر به محدوده ۳۹۷ هزار واحدی سقوط کرد و نتوانست کانال ۴۰۰ هزار واحدی را پس بگیرد.   
                
صدرنشین نمادهای پرتراکنش 
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم #شبندر که امروز جز صدرنشینان نمادهای پرتراکنش بود، می‌اندازیم.            

 بورس در کما + تحلیل سهم "شبندر"

                                                                                                            

منبع: بیدار بورس
کد خبر 20553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =