عرضه ۵۰۰ دستگاه هایما، ۶ شهریور

براساس اطلاعیه بورس کالای ایران، ۵۰۰ دستگاه هایمای S۷ یک‌ شنبه ۶ شهریور در بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

به گزارش بیدار بورس، یکشنبه ۶ شهریور ماه در نخستین عرضه محصولات ایران‌خودرو در بورس کالای ایران، ۳۰۰ دستگاه هایمای S۷مشکی و ۲۰۰ دستگاه هایمای S۷ سفید عرضه می‌شود.
بر اساس اطلاعیه عرضه، هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش در یک کد عرضه خودرو است و صدور سند و شماره‌گذاری فقط به اسم شخص خریدار خودرو خواهد بود.
قیمت هایمای تولیدی ایران خودرو در بورس کالای ایران ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

همچنین در این اطلاعیه اشاره شده صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس کالا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس (اینجا) و در زمان مقرر که طی پیامک اطلاع رسانی می شود اقدام به ایجاد و تکمیل صفحه شخصی کرده و ضمن انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز ایران خودرو، بیمه گر را نیز انتخاب و نسبت به واریز وجوه هزینه های جانبی اقدام کنند.

این هزینه ها در دو بخش است که اولین بخش مجموعا ۱۳ درصد مبلغ معامله است و شامل ۶ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳ درصد عوارض شهرداری، ۳ درصد مالیات وعوارض شماره گذاری و یک درصد مالیات نقل و انتقال ماده ۳۰ قانون دائمی مالیات برارزش افزوده بوده و براساس مبلغ معامله محاسبه واعلام می شود.

بخش دیگر هزینه ها جمعا به مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال به منظور هزینه هوشمندسازی، صدور و ارسال کارت خودرو و کارت سوخت به مبلغ یک میلیون و ۹۸ هزار و ۵۰۰ ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال می باشد.

کد خبر 20677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =