توقف ۱۴ نماد و تعلیق و تمدید تعلیق ۲۳ شرکت ، رفع گره از یک سهم

نماد ۱۴ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته، ۲۳ شرکت هم با تعلیق و تمدید تعلیق مواجه شدندو یک هم نیز مشمول رفع گره معاملاتی است .

به گزارش بیداربورس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در اولین روز کاری هفته و شهریور ، نماد شرکت های سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران، شیمیایی کیمیاگران امروز، بانک دی ، سرمایه گذاری میراث فرهنگی، سیمان لار سبزوار، سرمایه گذاری مسکن پردیس، پتروشیمی ارومیه و بیمه میهن به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت بسته شد.

شرکت های نیروی برق آبادان برای یک روز و بانک شهر، سیمان غرب آسیا، نیرو سرمایه، تولید خاک نسوزاستقلال آباده و پلاستیران هم برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

همچنین نماد تکادو و آلومتک تا ۱۵ و ۱۶ شهریور تعلیق و تعلیق شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گیلان، سیستان، قم، کرمانشاه، گلستان، کرمان، همدان، سمنان، هرمزگان، کردستان، فارس، زنجان، خوزستان، خراسان شمالی، بوشهر، اصفهان، اردبیل و آذربایجان غربی تا ۳۰ آذر تمدید شد.

براساس این گزارش در این میان امروز سهام نماد فرابورسی "شسم " مشمول رفع گره معاملاتی است.

حجم بنای " پشاهین" هم به یک تغییر کرد و حجم مبنای  "داراب" نیز مقادیر مرتبط با فرمول حجم مبنا در تابلو مربوطه محاسبه و اعمال خواهد شد.

همچنین بورس و فرابورس بدون اعلام توضیح ، معاملات دیروز سهام شرکت های سیمان‌ کرمان‌ ، بورس کالا، شیمی‌ داروئی‌ دارو پخش‌، کرمان خودرو و فارسیت دورو را باطل کردند.

کد خبر 20787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =