افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی تپسی قطعی شد

شرکت تپسی در مجمع عمومی خود ۱۱۰ درصد افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران را بدون حق تقدم به تصویب رساند. این شرکت در گزارش‌های عملکرد ماهانه خود نشان داد از روند رو به رشد درآمدزایی مناسبی بهره می‌گیرد و درآمد مرداد ماه امسال تپسی به نسبت مرداد سال قبل ۱۸۲ درصد رشد کرده است

به گزارش بیداربورس به نقل از  اکوایران،  شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس، تپسی، در مجمع عمومی روز ششم شهریورماه خود افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران را بدون حق تقدم سهام به تصویب رساند. شرکت تپسی که در تاریخ ۲۴ خرداد ماه سهام خود را در بازار عرضه کرده است با اخبار قابل توجهی همراه بوده. این شرکت در روز عرضه ۸۴۰ درصد رشد قیمت داشته و بعد از آن نماد این شرکت در بورس تهران متوقف شده است. اعتراض های زیادی به نحوه عرضه اولیه سهام تپسی بعد از انتشار خبر عرضه اولیه این سهام شکل گرفت.  عرضه اولیه تپسی به صندوق ها و معامله گران حرفه ای بازار سرمایه تعلق گرفت و کد بورسی‌های زیادی نتوانستند از این عرضه سود ببرند.

درآمد ماهانه شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس

شرکت تپسی در سال گذشته ۲۶۶.۸ میلیارد تومان درآمد داشته است. این شرکت در سال ۱۴۰۰ ماهانه به طور میانگین ۲۲.۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که در ۵ ماهه سال جاری این عدد به ۴۱ میلیارد تومان رسیده است. شرکت تپسی در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری با به دست آوردن ۲۰۵ میلیارد تومان درآمد، رشد ۱۳۵ درصدی را به نسبت مدت مشابه در سال قبل تجربه کرده است. درآمد ماهانه تپسی در مرداد ماه و تیر ماه امسال از۵۰ میلیارد تومان عبور کرده و به نسبت ماه مشابه در سال قبل رشد ۱۸۲ درصدی داشته است. روند درآمدزایی تپسی در سال جاری نشان دهنده رشد حاشیه سود و روند سودآوری مناسب این شرکت است. تپسی در اطلاعیه افشای اطلاعات با اهمیت خود، تأسیس شرکت نوآفرینان رادمان پارس و ارائه خدمت  «تپسی پک» را اطلاع رسانی کرد که یک سیگنال مؤثر برای نوسانات این سهم بعد از بازگشایی نماد تپسی در بازار دوم فرابورس است.

کد خبر 20972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =