رشد ۷۲ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای سال

شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته ۱۰۵روز معاملاتی، با ثبت ۷۲هزار و ۱۲۷واحد افزایش، معادل ۵.۲۸ درصد رشد کرده است.

به گزارش بیداربورس، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۹۳۱میلیارد و ۲۶۴میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۵۴۸۸هزار و ۹۴۴میلیارد ریال در بیش از ۵۳میلیون و ۳۲۰هزار و ۸۸۴دفعه طی ۱۰۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۰۵میلیارد و ۱۲۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۵۳۰هزار و ۲۷۸میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۰۵روز، با ۷۲هزار و ۱۲۷واحد افزایش، معادل ۵.۲۸ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۴۳۹هزار و ۳۷۷واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۶۳هزار و ۶۲۹واحد افزیش، معادل ۱۸.۲۷درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۴۱۱هزار و ۸۹۷واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۴هزار و ۵۸۸واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۷۸هزار و ۶۹۹واحد و شاخص بازار دوم با ۲۶۳هزار و ۵۳۱واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۸۲۲هزار و ۹۵۹واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۳۷درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۰.۳۰ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: تسنیم
کد خبر 21086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =