افت ۲ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۲ هزار و ۹۹۶ واحد کاهش، معادل ۰.۲۱ درصد افت کرد.

به گزارش بیداربورس، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۹میلیارد و ۵۷۱میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۲۶هزار و ۶۳۰میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۷۲۵هزار و ۶۷۱دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۹.۱۱ درصد افت، ۱.۲۶ درصد رشد و ۱.۰۱ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۵۵۶۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۷۹هزار و ۷۵۶میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲.۵۱ و ۱.۵۶ درصد کاهش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۲هزار و ۹۹۶واحد کاهش، معادل ۰.۲۱ درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۴۳۹هزارو ۳۷۷واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۲هزار و ۱۸۲واحد افزایش، معادل ۰.۸۹درصد رشد کرد و رقم ۲۴۶هزار ۴۹۲واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۳هزار و ۸۱۷واحد افت به رقم یک میلیون و ۷۸هزار و ۶۹۹واحد و شاخص بازار دوم با ۱۱۵۰واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۸۲۲هزار و ۹۵۹واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۰.۳۵درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۰.۰۴درصد افت همراه شدند.

منبع: تسنیم
کد خبر 21087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =