رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالا

در هفته منتهی به ۱۱ شهریور ماه ۲ میلیون و ۵۶ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که نسبت به هفته گذشته به ترتیب رشد ۱۰ و ۳۳ درصدی را در حجم و ارزش معاملات تجربه کرد.

به گزارش بیداربورس، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله یک میلیون و ۶۶۹ هزار تن انواع کالا به ارزش نزدیک ۷ هزار و ۹۵۱ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۳۵ هزار و ۶۳۶ تن سیمان، ۲۷۰ هزار تن سنگ آهن، ۲۶۸ هزار و ۵۷۳ تن فولاد، ۷۶ هزار تن آهن اسفنجی، ۸ هزار و ۸۷۵ تن روی، ۵ هزار و ۸۵۰ تن آلومینیوم، ۴ هزار و ۵۷۰ تن مس، ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۷ کیلوگرم شمش طلا و ۴۸۱ دستگاه خودرو هایما دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۸۴ هزار و ۹۰۵ تن انواع کالا به ارزش ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

در این تالار ۹۲ هزار و ۲۷۶ تن مواد پلیمری، ۹۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۳۸ هزار تن لوب کات، ۳۴ هزار و ۵۸ تن مواد شیمیایی، ۱۱ هزار و ۷۰۰ تن گوگرد، ۳ هزار و ۹۴۸ تن روغن پایه، ۳۴۰ تن عایق رطوبتی و ۱۱۰ هزار و ۲۹۵ تن قیر معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله یک هزار و ۷۵۲ تن کالا بود.

کد خبر 21091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =