۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
قیمت دلار و یورو چقدر تغییر کرد؟

بانک مرکزی متوسط قیمت دلار و یورو در چهار ماهه ابتدایی امسال را اعلام کرده که نرخ فروش این دو نوع ارز در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، ۱۸.۷ و ۷.۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش بیداربورس، در گزارش بانک مرکزی آمده است که در تیرماه امسال متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا در بازار آزاد شهر تهران، ۲۹ هزار و ۸۹۳ تومان بوده که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به‌ترتیب ۳.۹ و ۲۱.۹ درصد افزایش داشته است.

البته، حداقل و حداکثر نرخ فروش یک دلار آمریکا در ماه مذکور به ترتیب ۲۹ هزار و ۴۶۳ تومان و ۳۰ هزار و ۳۵۵ تومان اعلام شده است.

همچنین، در تیر ماه سال جاری، متوسط قیمت فروش یک یورو در بازار آزاد شهر تهران، ۳۱ هزار و ۶۰۴ تومان بوده که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال گذشته به‌ترتیب ۰.۲ و ۸ درصد افزایش داشته است. از سوی دیگر، حداقل و حداکثر نرخ فروش یک یورو در ماه مذکور به‌ترتیب ۳۱ هزار و ۹۳ تومان و ۳۲ هزار و ۲۸۹ تومان بوده است.

بنابراین، در چهار ماهه ابتدایی امسال، متوسط قیمت فروش یک دلار آمریکا و یک یورو در بازار آزاد شهر تهران به‌ترتیب ۲۸ هزار و ۱۵۹ تومان و ۳۰ هزار و ۵۸۶ تومان بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۱۸.۷ و ۷.۷ درصد رشد داشته است.

قیمت دلار و یورو چقدر تغییر کرد؟

کد خبر 21100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =