حرکت بعدی شاخص به کدام سمت است؟

در هفته‌ای که گذشت، در تمام روزها شاهد خروج نقدینگی از سهام بوده‌ایم و ارزش معاملات نیز هر روز کمتر از روز قبل بوده است. مادامی‌که ورود نقدینگی جدید به سهام مشاهده نگردد تمامی سناریوهای صعودی از شانس کمتری نسبت به سناریوهای نزولی برخوردار خواهند بود و صعودهای بازار صرفاً ریزموج‌های به سمت بالا و موقتی هستند. انتظار داریم جهت شروع موج جدید صعودی ارزش معاملات نیز به حدود ۶ همت در روز برسد.

*ورود و خروج نقدینگی

به گزارش بیداربورس در هفته‌ای که گذشت، در تمام روزها شاهد خروج نقدینگی از سهام بوده‌ایم و ارزش معاملات نیز هر روز کمتر از روز قبل بوده است. مادامی‌که ورود نقدینگی جدید به سهام مشاهده نگردد تمامی سناریوهای صعودی از شانس کمتری نسبت به سناریوهای نزولی برخوردار خواهند بود و صعودهای بازار صرفاً ریزموج‌های به سمت بالا و موقتی هستند. انتظار داریم جهت شروع موج جدید صعودی ارزش معاملات نیز به حدود ۶ همت در روز برسد.

حرکت بعدی شاخص به کدام سمت است؟

*الیوت

با کراس قبلی اندیکاتور DTOSC شاخص توانست کانال رگرسیون خود را به سمت بالا بشکند و پس از خروج از کانال به موازات آن به سمت پایین حرکت کرده است. هم‌اکنون نیز کراس نزولی در این اندیکاتور اتفاق افتاده است و به احتمال زیاد نزول فعلی می‌تواند به‌عنوان پولبک این شکست در نظر گرفته شود.

حرکت بعدی شاخص به کدام سمت است؟

*ایچیموکو

در تایم هفتگی قیمت نسبت به کیجنسن واکنش منفی داشته و کندل هفتگی شدوی بالایی قابل توجهی را ثبت کرده و زیر کیجنسن بسته شده است. اولین حمایت معتبر در این تایم فریم محدوده ۱۴۰۷۰۰۰ واحد است که کیجنسن در آن به‌صورت فلت درآمده و حمایت بعدی در این تایم فریم در محدوده (۱۳۲۰۰۰۰-۱۳۴۰۰۰۰) واحد قابل مشاهده است.

حرکت بعدی شاخص به کدام سمت است؟

در تایم روزانه شاخص مابین دو خط کیجنسن و تنکنسن قرار گرفته و در صورتیکه به زیر تنکنسن برود سیگنال های نزولی جدیدی صادر خواهد شد.

حرکت بعدی شاخص به کدام سمت است؟

پرایس اکشن و RSI

در تایم هفتگی شاخص به سمت محدوده (۱۳۴۰۰۰۰-۱۴۰۷۰۰۰) واحد در حال حرکت است و هنوز به این ناحیه برخورد نکرده است. این بار کندل هفتگی شاخص بر خلاف هفته قبل سایه بالایی بلندی دارد که می‌تواند بیانگر منفی بودن معاملات هفته ‌آینده (حداقل در نیمه ابتدایی هفته) باشد.

حرکت بعدی شاخص به کدام سمت است؟

در تایم روزانه قیمت روی محدوده حمایتی  (۱۴۲۳۰۰۰-۱۴۳۸۰۰۰) واحد قرار گرفته و نزدیک‌ترین منطقه مقاومتی در حال حاضر محدوده (۱۴۷۰۰۰۰-۱۴۷۷۰۰۰) واحد می‌باشد.

حرکت بعدی شاخص به کدام سمت است؟

*پیوت ها

پیوت سالیانه در محدوده (۱۳۰۰۰۰۰-۱۳۴۰۰۰۰) قابل مشاهده می‌باشد.

حرکت بعدی شاخص به کدام سمت است؟

*جمع‌بندی :

شاخص در نزدیکی محدوده حمایتی کوتاه‌مدت خود در (۱۴۲۰۰۰۰-۱۴۴۰۰۰۰) واحد قرار دارد و با توجه به نزولی بودن اندیکاتور DTOSC و سایه بالایی بلند ثبت‌شده در کندل هفتگی و شرایط اندیکاتور ایچیموکو انتظار نزول بیشتر شاخص و ورود به محدوده حمایتی ذکرشده را خواهیم داشت. پس‌ازآن سناریوی اول حرکت از این محدوده به سمت بالا و دستیابی به محدوده ۱۴۷۰۰۰۰ واحد و سناریوی دوم شکسته شدن محدوده حمایتی ذکرشده و نزول بیشتر تا مناطق (۱۳۸۰۰۰۰-۱۴۲۰۰۰۰) و (۱۳۲۰۰۰۰-۱۳۴۰۰۰۰) واحد می‌باشد.

حرکت بعدی شاخص به کدام سمت است؟

تحلیلگر: سید محمدعلی خضری

منبع: بیدار بورس
کد خبر 21117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =