محبوب‌ترین رمزارزهای سودآور کدامند؟

ارزهای رمزنگاری شده مدت زیادی است که به‌عنوان گزینه سرمایه‌گذاری اصلی برای افراد در جستجوی سود، خوب عمل کردند اما کدام سکه‌ها پتانسیل افزایش درآمد را دارند و به شما در امر سرمایه‌گذاری کمک خواهند کرد؟

به گزارش بیداربورس به نقل از کریپتو، توجه به این نکته مهم است که تلاش‌های شما به احتمال زیاد بدون آموزش برنامه‌هایی در حوزه رمزارزها بیهوده خواهد بود بنابراین در ابتدا باید بدانید که ارز رمزنگاری شده چیست؟

ارز رمزنگاری شده، یک ارز دیجیتال است که توسط سیستمی متمرکز غیرقابل نفوذ به نام فناوری بلاک چین مدیریت می‌شود. در حال حاضر بیت‌کوین محبوب‌ترین سکه دیجیتال موجود در بازار است. با این حال، چند ارز دیجیتال امیدوارکننده دیگر در بازار، پتانسیل بالایی برای سرمایه‌گذاران نشان می‌دهند که شامل اتریوم، بایننس کوین و کاردانو هستند.

اتریوم به اندازه بیت‌کوین قدیمی نیست اما به اندازه برخی از سکه‌های موجود نیز جوان نیست. اتریوم به اندازه بیت‌کوین ارزشمند نیست اما یک ترفند خوب دارد. کریپتو کوین اتریوم مانند سایر ارزهای دیجیتال در عرضه نامحدود نیست. از آنجایی که سکه دارای سقف است، پیش‌بینی می‌شود که با افزایش تقاضا و ثابت ماندن عرضه، سکه فروخته شود و ارزش آن افزایش یابد. البته یکی از نکات منفی داشتن اتریوم این است که انجام تراکنش ممکن است کمی بیشتر از تراکنش‌های بیت‌کوین طول بکشد زیرا از یک خط برای تراکنش‌ها استفاده می‌کند.

سکه بایننس در سال ۲۰۲۱ به دنیای ارزهای رمزنگاری شده پیوست و به سرعت ارزش آن از ۳۸ دلار به ازای هر سکه به ۶۳۸ دلار در عرض تنها سه ماه رسید. به جرأت می توان گفت که سرمایه‌گذاران اولیه از بازده سرمایه‌گذاری خوبی برخوردار بودند. به دنبال این روند، سکه علیرغم ارتقاهایی که سیستم‌ها را برای روزها از کار انداخته بود، رشد ثابتی را حفظ کرده است.

کاردانو، با به روز نگه داشتن فناوری خود جایگاهی در دنیای ارزهای دیجیتال به دست آورده است. این سکه به‌عنوان یکی از سریع‌ترین سکه‌های رمزنگاری شده در صنعت شهرت پیدا کرده است. کاردانو این پتانسیل را دارد که یک دارایی اصلی در سبد سرمایه‌گذاری باشد زیرا گام‌هایی را در جهت ایجاد یک برنامه غیرمتمرکز که می‌تواند از چندین دستگاه و مکان قابل دسترسی باشد، برداشته است. این امر دسترسی و تراکنش‌ها را برای کاربران بسیار سریع‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال برای افراد ضعیف مناسب نیست زیرا چالش‌های منحصر به فرد خود را به همراه دارد، ازجمله مبالغ هنگفتی  برای انجام سرمایه‌گذاری قابل توجه لازم است. کریپتوکارنسی همچنین می‌تواند مستعد نوسانات شدید باشد که اگر صبور نباشید می‌تواند سرمایه‌گذاری شما را به خطر بیندازد. تمام سرمایه‌گذاری‌های مالی از جمله ارزهای دیجیتال، ریسک قابل توجهی دارند بنابراین همیشه قبل از سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل خود را انجام دهید. هرگز پولی را که نمی‌توانید از دست بدهید سرمایه‌گذاری نکنید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۷۶.۱۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۴ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۳۸.۸۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۲۰ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴.۳۶ میلیارد دلار است که ۲۹.۲۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۴۵ میلیارد دلار است که ۷.۷۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۰.۳۲ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۸ صبح به وقت شرقی)

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۱۹ هزار و ۷۹۶.۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۶۴ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۵۵۳.۴۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۷۰ درصد کاهش

 ۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار 

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش

۴- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد افزایش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۲۷۸.۳۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۵۹ درصد افزایش

۶-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۸۸۳دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۶۵ درصد افزایش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۳۳۱دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۷۶ درصد افزایش

۸-  سولانا

قیمت: ۳۱.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۴۶ درصد افزایش

۹ - دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۳۷ درصد افزایش

۱۰- پولکا دوت

قیمت:۷.۳۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۵ درصد افزایش

کد خبر 21123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =