۶ شرکت مجوز افزایش سرمایه ۵۰ تا ۳۱۳ درصدی گرفتند و آماده مجمع شدند

۶ شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۲۹۴، ۶۰، ۱۱۴، ۹۸، ۳۱۳ و ۵۰ درصدی را از چهار محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش بیدار بورس، ۶ شرکت آلومینیوم ایران،  تامین سرمایه لوتوس پارسیان،  توسعه و عمران نائین،  شیمی دارویی داروپخش،  پتروشیمی بوعلی سینا و توزیع داروپخش به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۲۹۴، ۶۰، ۱۱۴، ۹۸، ۳۱۳ و ۵۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر این اساس،  "فایرا" سرمایه فعلی را از ۹۶۲.۹ میلیارد به ۳.۷ هزار میلیارد تومان می رساند. ۲.۸ هزار میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و ۴۱۷.۳ میلیون تومان دیگر از محل اندوخته ها اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش شود.

سرمایه فعلی "لوتوس" از ۱.۵ به ۲.۴ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی اعمال می شود.

همچنین "خعمرا" سرمایه فعلی را از ۶۵.۴ به ۱۴۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل آورده نقدی سهامداران اعمال و صرف اجرای طرح خط ماشین‌کاری جدید می شود.

سرمایه فعلی "دشیمی" هم از ۴۵.۵ به ۹۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور اجرای طرح توسعه و تامین منابع مالی جدید برای گسترش فعالیت‌ها اعمال می شود.

در این میان،  "بوعلی" سرمایه فعلی را از ۳۵۰ میلیارد به ۱.۴ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

سرمایه فعلی "دتوزیع" هم از ۱۲۰ به ۱۸۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش شود.

کد خبر 21412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =