صندوق توسعه ملی شریک مهمی برای طرح‌های توسعه‌ای کشور است

رمضانعلی سنگدوینی گفت: بازار سرمایه مامنی برای سرمایه‌گذاری و هدایت آنها به سمت تولید است بنابراین با کمک صندوق توسعه ملی می‌توان گام بزرگی به منظور تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در کشور برداشت.

به گزارش بیدار بورس، یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صندوق توسعه ملی باید بیش از پیش حمایت خود را از بازار سرمایه و طرح‌های توسعه‌ای شرکت‌ها داشته باشد، گفت: صندوق توسعه ملی در کنار بازار سرمایه می‌تواند به بهترین شکل ممکن از امکان موجود برای تامین مالی پروژه‌ها بهره‌مند شود.

رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد: وجود برخی طرح‌ها که توجیه اقتصادی و برگشت سرمایه آنها بالا است می‌تواند کشور را به توسعه مورد انتظار برساند. بنابراین، نقدینگی‌های موجود در کشور نیازمند هدایت به سمت تولید است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تامین منابع مالی صندوق توسعه ملی با کمک گرفتن از بازار سرمایه می‌تواند کشور را به هدف‌گذاری در برنامه توسعه رسانده و نیمی از مشکلات کشور را حل کند.

وی ادامه داد: بازار سرمایه مامنی برای سرمایه‌گذاری و هدایت آنها به سمت تولید است بنابراین با کمک صندوق توسعه ملی می‌توان گام بزرگی به منظور تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های توسعه ای در کشور برداشت و مانع پیشروی اقتصاد به سوی تورم شد.

سنگدوینی با بیان اینکه ایجاد اشتغال، تولید و تقویت اقتصادی از مهمترین راه‌های برون رفت از مشکلات و چالش های اقتصادی به شمار می رود، خاطرنشان کرد: صندوق توسعه ملی به‌عنوان شریک می‌تواند در طرح‌های توسعه‌ای کشور وارد عمل شود و همچنین تامین منابع صندوق توسعه ملی از بازار سرمایه هم کمک بزرگی به توسعه کشور و تکمیل طرح‌های سرمایه‌ای خواهد کرد.

کد خبر 21537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =