دلار آزاد وارد کانال ۳۲هزار تومان شد

دلار در هفته‌های اخیر در واکنش به سیگنال‌های مثبت از توافقات برجام روند نزولی گرفته  و از کانال ۳۱ هزار تومان در بازار آزاد تا حوالی ۲۸ هزار تومان هم پایین آمده بود اما مجدد این نرخ افزایشی شد و تا نزدیکی ۳۲ هزار تومان رسید.

به گزارش بیداربورس، دلار در هفته‌های اخیر در واکنش به سیگنال‌های مثبت از توافقات برجام روند نزولی گرفته  و از کانال ۳۱ هزار تومان در بازار آزاد تا حوالی ۲۸ هزار تومان هم پایین آمده بود، اما این روزها دوباره روند صعودی را سرلوحه خود قرار داده و در روزهایی که برجام بیشتر از همیشه در  هاله‌ای از ابهام است، این بار با فشار بیشتری حرکت کرده و از مرز ۳۲ هزار تومان هم گذشته است.  

دلار هرات هم افزایش قیمت داشت

دلار هرات که هفته های گذشته تا ۲۹ هزار تومان هم مورد معامله قرار گرفته بود، در هفته اخیر رشد چشم‌گیری داشته و اکنون حوالی ۳۱.۶۰۰ تومان دست به دست میشود.  

رشد ۸ درصدی دلار در صرافی ملی 

صرافی ملی هم این افزایش قیمت را دیده و امروز نرخ خرید را ۲۸.۵۱۶ و نرخ فروش را ۲۸.۸۰۳ اعلام کرده است. این درحالی است که کمتر از ۳ هفته پیش این دلار با قیمت   ۲۶، ۸۵۹ تومان مورد معامله قرار میگرفت. از این رو میتوان گفت در کمتر از یک ماه حدود ۸ درصد رشد را تجربه کرده است.  

افزایش نرخ ۱۵درصدی  دلار توافقی در یک ماه 

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی هم روند افزایشی دارد و از مرز ۳۰ هزار تومان گذشته است.  دلار در این بازار یکشنبه، ۳۰ مردادماه کار خود را با ۲۶ هزار و ۵۶۵ تومان آغاز کرده بود و امروز پس از کمتر از یک ماه با ۱۵درصد رشد با نرخ ۳۰.۶۲۵ تومان به کار خود ادامه میدهد.  

دلار آزاد در کانال ۳۲هزار تومان 

دلار در بازار آزاد اما افسار گسیخته تر بوده و وارد کانال ۳۲هزار تومان شده است.  

کد خبر 21624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =