خروج از فضای مه آلود

درشرایطی که در گذشته نقدهایی به روند فروش املاک شهرداری ها به شیوه هایی غیر شفاف وجود داشت، اما استفاده از تالار شیشه‌ای بورس کالای ایران برای شفافیت و برقراری عدالت در این حوزه نیز از هفته قبل آغاز شد؛ در همین زمینه عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران میگوید، عرضه املاک و مستغلات شهرداری در بورس کالا باعث ایجاد شفافیت و کشف قیمت های واقعی می شود.

به گزارش بیدار بورس، جعفر بندی شربیانی، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره عرضه املاک شهرداری تهران در بورس کالا به همشهری می‌گوید: املاک و مستغلات شهرداری با عرضه در بورس کالا، با شفافیت و قیمت واقعی به فروش می‌رسد.

به گفته شربیانی شهرداری می‌تواند با شفافیت و قیمت واقعی و به‌روز این املاک را در بورس کالا به فروش برساند. این اقدام منجر به شفافیت در فروش املاکی می‌شود که شهرداری طبق قانون برای تأمین بخشی از درآمدها ملزم به فروش آن است.

دو ملک شهرداری تهران در کمتر از یک ساعت پس از عرضه در بورس کالا در روز چهارشنبه هفته گذشته به فروش رسید.  این نخستین عرضه املاک شهرداری تهران بود. به گفته مدیران حوزه شهری تهران، عرضه های املاک شهرداری در بورس کالا در آن استمرار خواهد یافت.

کد خبر 21627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =