بنیان‌گذار لونا متواری شده است!

پلیس محلی می گوید دو کووان، بنیانگذار ترا در سنگاپور نیست. این متهم به کلاهبرداری پس از سقوط لونا، به حکم دادگاه کره جنوبی تحت تعقیب قرار گرفت. پس از این دو کووان در توییتی نوشت که او "در حال فرار" نیست.

به گزارش بیدار بورس بنا بر گزارش‌ها، نیروی پلیس سنگاپور (SPF) روز شنبه اعلام کرد که بنیان گذار آزمایشگاه ترا (Terraform Labs)، کووان دو هیونگ، که به نام دو کووان نیز شناخته می شود، در حال حاضر در هیچکدام از ایالت‌های سنگاپور نیست.

 پلیس در پاسخ ایمیلی به پرسش خبرگزاری فرانسه گفت: دو کووان در حال حاضر در سنگاپور نیست.

 SPF به آژانس پلیس ملی کره جنوبی (KNPA) در چارچوب قوانین داخلی و تعهدات بین‌المللی کمک خواهد کرد.

دو کووان بارها در توییتر اعلام کرده که در سنگاپور بوده است. طبق گزارش روزنامه Straits Times سنگاپور، مجوز کار او در ۷ دسامبر به پایان رسیده است.

هفته گذشته، سخنگوی دادستان کره جنوبی گفت که حکم بازداشت شش نفر از جمله دو کووان که در سنگاپور اقامت دارد صادر شده است.

 دو کووان پس از فروپاشی ارز دیجیتال لونا (که اکنون لونا کلاسیک (LUNC) نامیده می شود) و استیبل کوین terrausd (UST) متهم به کلاهبرداری شده است.

 علاوه بر این، گزارش شده است که وزارت امور خارجه کره جنوبی گذرنامه وی را باطل کرده است.

در ایالات متحده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) همچنین در حال بررسی پرونده مربوط  به لونا و سقوط استیبل کوین UST است.

دو کووان در چند مصاحبه اخیر خود گفت که وقتی پروژه کریپتو وی از بین رفت، "ویران" شده است.

روز شنبه، دو کووان وضعیت خود را در یک سری توییت توضیح داد. او پافشاری کرد:

من "متواری" نیستم - برای هر سازمان دولتی که علاقه به برقراری ارتباط با من است، با آنها همکاری می کنم و چیزی برای پنهان کردن ندارم.

او در توئیتی دیگر نوشت: ما در حال دفاع از خود در حوزه‌های قضایی متعدد هستیم، ما خود را به سطح بسیار بالایی از صداقت نگه داشته‌ایم و مشتاقانه منتظر روشن شدن حقیقت در چند ماه آینده هستیم.

کد خبر 21684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =