آخرین روز معامله ۶ نماد قبل از مجمع + بازگشت ۹ شرکت و یک بانک

در برابر توقف ۶ نماد بورسی و فرابورسی برای برگزاری مجمع سالانه، عادی بطور فوق العاده و فوق العاده، ۹ شرکت و یک بانک بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

به گزارش بیدار بورس، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های معدنی‌ دماوند برای برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده، پگاه‌ خراسان‌ و فولاد سپید فراب کویر برای مجمع فوق العاده، اشتاد ایران برای دو مجمع فوق‌ العاده و عادی بطور فوق‌العاده، سرمایه‌گذاری آوا نوین و بیمه معلم برای مجمع عادی بطور فوق‌العاده، متوقف می شود.

بر این اساس، "کدما" برای تصویب صورت‌های مالی و اصلاح اساسنامه، "غشان، کویر" برای اصلاح اساسنامه و افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل سود انباشته، "تشتاد" برای تطابق اساسنامه و انتخاب اعضای هیات مدیره، "وآوا، ومعلم" برای انتخاب اعضای هیات مدیره و حسابرس بازرس قانونی، چهارشنبه هفته جاری تصمیم گیری می کنند.

همچنین نماد شرکت های ایران خودرو دیزل؛ کود شیمیایی اوره لردگان؛ بانک گردشگری؛ بهنوش؛ گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی؛ پارس فولاد سبزوار؛ پگاه آذربایجان غربی؛ تامین سرمایه نوین؛ فیبر ایران پس از افشای اطلاعات بااهمیت، بیمه ملت پس از برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده، بازگشایی و به تابلو معاملات بازگشتند.

کد خبر 21688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =