سومین ملک شهرداری، ۱۷ مهر در بورس کالا عرضه می شود

براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، یک ملک دیگر متعلق به شهرداری تهران روز ۱۷ مهر ماه (واقع در نیاوران تهران، خیابان باهنر) به متراژ ۱۶۴.۹۴ متر مربع در تالار املاک و مستغلات بورس کالا عرضه می شود. ۲۳ شهریور ماه برای نخستین بار دو ملک شهرداری تهران (واقع در محدوده سعادت آباد) در بورس کالا عرضه شد و در روند شفاف و رقابتی مورد معامله قرار گفت.

به گزارش بیداربورس تاریخ عرضه املاک شهرداری تهران در بازار املاک و مستغلات بورس کالا مشخص شد. براساس اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران، یک ملک شهرداری تهران در قالب آپارتمان‌های غیرنوساز مسکونی در تاریخ ۱۷ مهر عرضه می‌شود.

قیمت پایه این واحد آپارتمانی مسکونی به متراژ ۱۶۴.۹۴ متر مربع (واقع در تهران، خیابان باهنر) ۱۵ میلیارد تومان اعلام شده است.

در جزییات این واحد آپارتمانی عرضه شده شهرداری تهران آمده است:

  • یک واحد آپارتمان مسکونی به کد نوسازی ۱۰-۵۰-۳۹۷۴۶۰ و مساحت ۱۶۴.۹۴ متر مربع. واقع در تهران (خیابان باهنر، جمال آباد، نورافشار یکم، پلاک ۵، طبقه سوم شرقی).
  • زمان و مکان نقل و انتقال سند: تاریخ ۱۶ آذر در دفتر اسناد رسمی شماره ۶۶۲ به نشانی تهران، بزرگراه حقانی غرب.
  • شرایط و مهلت بازدید: در روزهای کاری پس از انتشار اطلاعیه تا تاریخ عرضه، متقاضیان از شنبه تا چهارشنبه با شماره های ۶۶۷۴۶۱۱۰، ۶۶۷۰۵۰۶۱ و ۶۶۷۴۶۱۱۱ و همچنین شماره همراه ۰۹۳۵۴۹۴۰۳۷۷ (محمد ملکی) تماس حاصل کنند.
  • محل امضا مبایعه نامه: تهران، خیابان فیاض بخش، نبش خیابان وحدت اسلامی، سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، معاونت حقوقی-اداره قراردادها.
  • خریدار می تواند به جای ارائه چک، مطالبات قطعی از شهرداری تهران (ثبت شده قبل از تاریخ عرضه) را مستندا به حواله های صادره توسط اداره کل امور مالی و اموال شهرداری تهران ارائه کند.
  • مهلت واریز بخش نقدی ۵ روز کاری پس از تاریخ انجام معامله. مشخصات مستحدثات ابنیه و تاسیسات و مهلت و نحوه تقسیط و وثایق مورد نیاز مطابق فایل پیوست.

سومین ملک شهرداری، ۱۷ مهر در بورس کالا عرضه می شود + جزییات

در رابطه با عرضه املاک شهرداری در بورس کالا پیشتر معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران هم با اشاره به برنامه های مدیریت شهری در راستای فعالیت در بورس کالا به خبرگزاری مهر گفته بود: ما توانستیم برای نخستین بار دو ملک از املاک شهرداری تهران را در بورس کالا پذیرش کنیم که در اواخر شهریور امسال عرضه میشود.

ابوالفضل فلاح با اعلام این مطلب گفت: کاهش بهای تمام شده در روند فروش املاک، شفاف سازی و سالم سازی، تقویت بازار تقاضا و مولد سازی دارایی‌های شهرداری تهران از جمله مهم‌ترین اهداف این اقدام است.

وی با تاکید این نکته که این رویکرد مورد توجه شهردار تهران قرار گرفته است، اظهار کرد: با پذیرش املاک در بورس‌کالا، این اطمینان حاصل می‌شود که فروش و واگذاری این املاک در آینده و انتقال قطعی آن با مشکلی مواجه نخواهد شد.

فلاح ادامه داد: همچنین در این زمینه شفافیتی که در مسیر پذیرش و عرضه در بورس‌کالا وجود دارد، سبب استقبال مردم از این عرضه‌ها خواهد شد.

معاون شهردار تهران افزود: در گذشته شهرداری تهران به املاک خود تکیه می‌کرد، به شکلی که یا از آنها به عنوان تهاتر استفاده و یا این املاک فروخته می‌شدند، اما در حال حاضر با عرضه املاک در بورس کالا، این املاک به صورت شفاف‌تر می‌توانند تبدیل به نقد یا تهاتر شوند.

کد خبر 21747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =