منتظر عرضه های جدید بورس کالا باشید

بورس کالا از پذیرش ۶ کالا و محصول متعلق به ۷ شرکت در بازار اصلی و فرعی بورس کالا خبر داد.

به گزارش بیداربورس به نقل از کالاخبر، براساس اطلاعیه های جدید مدیریت پذیرش بورس کالای ایران شمش فولادی، میلگرد فولادی و گندله سنگ آهن ۳ شرکت برای عرضه در بازار اصلی پذیرش شد.

پذیرش کالاها و محصول‌های مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۹ شهریور به تصویب رسید.

به این ترتیب شمش فولادی شرکت ذوب آهن نگین کاسپین راهی بازار اصلی بورس کالای ایران می شوند.

همچنین ۲۹۵ هزار تن میلگرد فولادی شرکت صبا فولاد زاگرس که عرضه کننده نیمی از آن شرکت مهندسی بازرگانی نگین نقش آرای پاسارگاد بوده و نیمی دیگر از سوی شرکت تجاری میثاق نقش جهان عرضه خواهد شد در بازار اصلی بورس کالا پذیرش شد.

علاوه بر این، گندله سنگ آهن شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.

کالا و محصول کدام شرکت به بازار فرعی راه یافت؟

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران همچنین در اطلاعیه جداگانه دیگری از پذیرش تایر خودرو، MDF خام و کنسانتره ایلمنیت ۴ شرکت در بازار فرعی بورس کالا خبر داد.

پذیرش کالاهای مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات در سیصد و پنجاه و پنجمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۲۹ شهریور به تصویب رسید.

به این ترتیب، ۵ هزار تن معادل ۷۰۰ هزار حلقه تایر خودرو شرکت گروه صنعتی بارز و ۶ هزار تن معادل ۹۰۰ هزار حلقه تایر خودرو شرکت لاستیک بارز کردستان راهی بازار فرعی بورس کالا می شود.

علاوه بر این، ۲۰ هزار مترمکعب MDF خام شرکت صنایع چوب خزر کاسپین برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.

همچنین ۲۰ هزار تن کنسانتره ایلمنیت شرکت تهیه و تولید موادمعدنی ایران که عرضه کننده آن سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است در بازار فرعی بورس کالا پذیرش شد.

کد خبر 21805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =