رشد حجم و ارزش معاملات در بورس کالا

در هفته منتهی به اول مهر ماه ۳ میلیون و ۲۳ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد. معاملات در هفته گذشته نسبت به قبل از آن از لحاظ حجم رشد ۱۸ درصدی و از نظر ارزش رشد ۲۵ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش بیداربورس، در هفته ای که گذشت تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۲ میلیون و ۷۵۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۲۹ هزار و ۲۴۶ تن سیمان، ۸۳۶ هزار تن سنگ آهن، ۷۲۵ هزار و ۲۷۴ تن فولاد، ۱۴۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۲۱ هزار و ۸۳۵ تن روی، ۱۱ هزار و ۷۷۵ تن آلومینیوم، ۶ هزار و ۵۰۰ تن مس، ۱۹۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۳ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۴ کیلوگرم شمش طلا و ۱۶۴ دستگاه خودرو دیگنیتی دادوستد شد.

در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۲۴۵ هزار و ۳۲۳ تن انواع کالا به ارزش ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

در این تالار ۹۲ هزار و ۶۰۶ تن مواد پلیمری، ۳۳ هزار و ۲۸۰ تن وکیوم باتوم، ۱۹ هزار تن لوب کات، ۲۶ هزار و ۹۹۶ تن مواد شیمیایی، ۸ هزار و ۴۰۰ تن گوگرد، ۵ هزار و ۴۰۶ تن روغن پایه، ۲۴۰ تن عایق رطوبتی و ۶۵ هزار و ۵۸ تن قیر معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۲۷ هزار و ۳۵ تن کالا بود.

کد خبر 21825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =