۳۴ هزار قرارداد آتی دست به دست شد

در بازار قراردادهای آتی در هفته نخست مهر بیش از ۳۴ هزار قرارداد به ارزش ۱۶۸ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد. سهم زعفران از حجم قراردادهای آتی، نزدیک ۲۹ هزار قرارداد به ارزش ۱۳۰ میلیارد تومان بود.

به گزارش بیداربورس، در هفته منتهی به ۸ مهر، ۳۴ هزار و ۲۵۹ قرارداد آتی به ارزش نزدیک ۱۶۸ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان دست به دست شد. بیشترین سهم معاملات بازار قراردادهای آتی در هفته ای که سپری شد ۲۹ هزار و ۶۴۰ قرارداد زعفران به ارزش نزدیک ۱۳۰ میلیارد و ۴۸۶ میلیون تومان برای سه موعد تحویلی آبان، دی و اسفند سال ۱۴۰۱ بود.

برای صندوق طلا نیز ۳ هزار و ۲۶۰ قرارداد به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان در سه موعد تحویلی مهر، آذر و بهمن ۱۴۰۱ در هفته منتهی به ۳۱ شهریور دست به دست شد.

نقره هم با دست به دست شدن هزار و ۳۵۹ قرارداد به ارزش ۲ میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان در دو موعد تحویلی مهر و آذر ۱۴۰۱ روبه رو بود.

از لحاظ حجم زعفران با سهم ۸۷ درصدی بیشترین سهم را از کیک معاملات قراردادهای آتی در اختیار داشت و از لحاظ ارزش نیز همین دارایی پایه با سهم ۷۸ درصدی سهم بیش‌تری نسبت به صندوق طلا و نقره در معاملات آتی داشت.

۳۴ هزار قرارداد آتی دست به دست شد

۳۴ هزار قرارداد آتی دست به دست شد

کد خبر 21988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =