۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
زمان بازگشت "تپسی" مشخص شد

نماد تپسی پس از عرضه اولیه و طی مراحل افزایش سرمایه، شنبه آینده باز می شود و معامله فقط توسط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای انجام خواهد شد.

به گزارش بیدار بورس، عرضه اولیه ۵ درصد از سهام شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس معروف به تپسی، ۲۴ خرداد با روش گشایش در فرابورس به قیمت  ۹۳۸ تومان برای هر سهم معامله شد.

بر اساس این گزارش این عرضه شامل سهمیه یک میلیون و ۴۰۰ هزار سهمی سرمایه‌گذاران واجد شرایط بود که در ۵۰ دقیقه، ۵۸.۶ میلیون سهم مورد معامله قرار گرفت و ۴۷ صندوق قادر به خرید این سهم شدند.

پس از مرحله اول عرضه اولیه به روش گشایش در مرحله دوم نماد "تپسی" به منظور طی مراحل افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم و صرف سهام متوقف شد. ششم شهریور ماه مجمع فوق العاده برگزار و باتوجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی به منظور تامین مخارج توسعه جغرافیایی، رشد و توسعه زیر ساخت و شبکه مشتریان نرم افزار تپسی و افزایش ظرفیت سفرها،  مورد تصویب قرار گرفت و "تپسی" سرمایه فعلی را از ۱۱۷ به ۲۴۶.۲ میلیارد تومان رساند.

حال با گذشت بیش از سه ماه از زمان عرضه اولیه، مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس اعلام کرد، بازگشایی نماد "تپسی" روز شنبه ۱۶ مهر در بازار دوم فرابورس، انجام و معامله فقط توسط سرمایه‌گذار حرفه‌ای مقدور است.

کد خبر 22079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =