ثبت نام حدود ۳ میلیون نفر برای خرید ۱۰ هزار خودرو

در طرح فروش محصولات ایران خودرو دوباره پژو پارس رکوردار خرید شد و ثبت نام حدود سه میلیون نفر را برای خود ثبت کرد.

به گزارش بیداربورس، صبح امروز مراسم قرعه کشی طرح فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو انجام شد.

مشخصات متقاضیان منتخب در طرح عادی پس از تایید ناظرین از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد، البته اسامی برندگان در طرح مادران پس از استعلام از سازمان ثبت احوال اطلاع رسانی می شود. اسامی برندگان در طرح خودرو فرسوده نیز پس از استعلام از سازمان ستاد مدیریت سوخت اعلام خواهد شد.

منتخبان به مدت سه روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهدشد.

در طرح فروش ۹۰ روزه ایران خودرو در مجموع ۱۶ هزار خودرو را به فروش رسانده است که بیشترین عرضه محصول به پژو پارس سال اختصاص دارد. در پژو پارس سال حدودا دو میلیون و ۸۲۲ هزار و ۷۳ نفر برای ۱۰ هزار و ۴۰۰ خودرو اقدام به ثبت نام کرده بودند.

در دنا پلاس توربو نیز ۱۸۰ هزار و ۴۰۵ نفر برای ۱۰۰۰ دستگاه خودرو و برای دنا پلاس اتوماتیک توربو ۲۵۵ هزار و ۱۶۷ نفر برای ۲۲۰۰ دستگاه خودرو و در محصول سورن پلاس ۵۸۸ هزار و ۶۹ نفر نسبت به خرید دو هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو اقدام به ثبت نام کرده بودند.

در طرح پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو نیز در مجموع ۱۱ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو عرضه شده است. در دنا پلاس توربو ۱۸ هزار و ۵۹۵ نفر برای ۱۲۰۰ دستگاه خودرو، در محصول دنا پلاس اتوماتیک توربو ۲۸ هزار و ۱۹۳ نفر برای ۳۷۲۰ دستگاه خودرو، در تارا اتوماتیک ۳۳ هزار و ۸۵۳ نفر برای ۱۴۸۰ دستگاه خودرو و در محصول تارا دستی ۳۷ هزار و ۷۹۱ نفر برای خرید ۲ هزار دستگاه خوردو اقدام به ثبت نام کرده اند.

همچنین در محصول رانا پلاس نیز ۶۹ هزار و ۳۵ نفر برای دو هزار و ۸۰۰ خودرو در این طرح شرکت کرده اند.

کد خبر 22223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =