همه ذی‌نفعان بازار سرمایه افزایش اعتماد عمومی به بورس را دنبال کنند

حجت‌الاسلام سید محمد موحد گفت: اگر بازار سرمایه بزرگ شود همه ذی‌نفعان از آن منتفع خواهند شد؛ بنابراین اگر همه اهالی بازار سرمایه هدف توسعه بازار را دنبال کنند، باعث توسعه و انتفاع همگانی از این بازار خواهند شد.

به گزارش بیداربورس آنچه که می‌تواند بازار سرمایه را دوباره جذاب کند، بازگشت اعتماد کامل سرمایه‌گذاران به این بازار است. اعتمادی که طی سال‌های گذشته خدشه‌دار شده است.

در همین راستا نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس با تاکید بر ایجاد اعتماد پایدار در بورس گفت: با توجه به چالش شدیدی که بازار سرمایه طی دو سال گذشته با آن مواجه شد، به نظر می‌رسد ایجاد اعتمادی قابل توجه و ویژه باید در اولویت کار مدیران قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد با اشاره به اینکه بورس‌های جهانی نیز با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه بودند و بسیاری از آنان با مدیریت صحیح و بهره‌گیری از ابزارهای مختلف توانستند شرایط ممتازی را برای بازارهای خود فراهم کنند، افزود: در صورتی که اعتماد به بازار پایدار شود و عملکردها نیز مبنایی و آینده‌نگری باشد، فضا برای ورود سرمایه‌گذاران مهیاتر شده و سهامداران برای ورود و حضور در بازار ترس و نگرانی نخواهند داشت.

موحد خاطرنشان کرد: اگر بازار سرمایه بزرگ شود همه ذی‌نفعان از آن منتفع خواهند شد؛ بنابراین اگر همه اهالی بازار سرمایه توسعه بازار را دنبال کنند، باعث توسعه و انتفاع همگانی از این بازار خواهند شد.

منبع: سنا
کد خبر 22226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =