برنامه خروج سهامدار عمده "تفارس" با عرضه بلوک ۴.۲۶ درصدی

برنامه عرضه بلوک ۴.۲۶ درصدی سهام شرکت تامین سرمایه خلیج فارس از سوی یکی از سهامداران عمده اعلام شد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به گزارش بیدار بورس، شرکت توسعه پیشرو رفاه پردیس در نظر دارد بلوک ۴.۲۶ درصدی سهام تامین سرمایه خلیج فارس را بطور عمده و نقد در تابلو زرد بازار پایه به فروش برساند  تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری آن خارج شود.

به این ترتیب، مقرر شده ۲۱۳ میلیون سهم در نماد "تفارس" روز شنبه ۳۰ مهر از طریق کارگزاری بانک رفاه کارگران عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۶۳۵ تومان، قیمت پایه کل ۱۳۵.۲ میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت ۱۳.۵ میلیارد تومان تعیین شده است.

همچنین کارگزار خریدار باید سپردۀ حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل را بصورت نقد یا ضمانتنامۀ بانکی بدون قید و شرط (حداقل سه ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و یا تحویل دهد و تأییدیه را به معاونت نظارت بازار فرابورس ارائه کند.

تامین سرمایه خلیج فارس با سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومانی در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه گذاری مدبران اقتصاد مالک بیش از ۴۴ و ۱۵ درصد سهام آن هستند.

کد خبر 22337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =