رشد ۵ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ سوم مهر

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۵ هزار و ۹۳۷ واحد افزایش، معادل ۰.۴۵ درصد رشد کرد.

به گزارش بیداربورس، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵ روز معاملاتی تعداد ۸ میلیارد و ۸۶۷ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۷ هزار و ۳۷۶میلیارد ریال در بیش از ۴۱۹هزار و ۳۰۱دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۲۰.۱۶ درصد افت و ۴۵.۵۴ و ۱۵.۷۸ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۴۵۵۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۵هزار و ۲۱۲میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۱۵.۲۴و ۱۴.۵۲ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۵هزار و ۹۳۷واحد افزایش، معادل ۰.۴۵ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۱۹هزارو ۷۹۰واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۷۸ واحد کاهش، معادل ۰.۰۲درصد افت کرد و رقم ۳۸۰هزار ۲۷۱واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۰هزار و ۵۴۸واحد افزایش به رقم ۹۸۶ هزار و ۶۸۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۶هزار و ۷۶۵واحد افت، به عدد ۲ میلیون و ۵۹۵هزار و ۴۹۹واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱.۰۸درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۲۶درصد افت همراه شدند.

منبع: تسنیم
کد خبر 22343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =