افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان مجلس تکذیب شد

مجلس افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان به دلیل گرانی های اخیر و افزایش هزینه ها را تکذیب و این ادعا را باعث تشویش اذهان عمومی اعلام کرد!

به گزارش بیداربورس به نقل از بورس‌پرس، مجلس در واکنش به افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان، اعلام کرد: اخیرا ادعای کذبی مبنی بر تصمیم مجلس برای افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان مطرح شده که این ادعا از اساس کذب است و چنین موضوع یا تصمیمی در دستور کار مجلس نبود.

در شرایط حساس فعلی که کشور نیاز به آرامش دارد، بیان چنین ادعاهای کذب و تشویش آفرین آن هم بدون هیچ سند و مدرکی این سوال را مطرح می کند که آیا دستگاه قضایی بنا ندارد با کسانی که بدون پایه و اساس هر ادعایی را مطرح کرده و افکار عمومی را تحت تاثیر ادعاهای دروغ قرار می دهند برخورد کند؟

مجلس با هدف برخورد با کسانی که با ادعاهای نادرست، باعث تشویش اذهان عمومی می شوند، شکایت و برخورد قضایی را حق مسلم می داند و از همه کانال‌ها و کسانی که این گونه مطالب را بازنشر می کنند تقاضا می کند در انتشار مطالبی که سند و مدرک ندارد و یا به دلیل بی اطلاعی برخی افراد و یا با هدف جذب دنبال کننده و توجه افکار عمومی بیان می شود، دقت لازم را به کار برده و پیش از انتشار، صحت و سقم مطالب را از روابط عمومی مجلس استعلام کنند.

براساس این گزارش، غلامرضا تاجگردون‌ نماینده سابق مجلس مدعی چنین موضوعی شده و اعلام کرده بود: دوستان در مجلس با سند نشان دادند در سکوت خبری حوادث اخیر، مجلس انقلابی تا ۵۰ درصد افزایش را به دلیل گرانی های اخیر و افزایش هزینه ها، تصویب کرد!

کد خبر 22355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =