دومین میزبانی بورس کالا از عرضه خودرو شاسی بلند چینی با دو قیمت پایه

فردا بورس کالا میزبان دومین عرضه شاسی بلند چینی بوده و قرار است ۲۵۰ هایما اس ۷ با دو قیمت پایه ۷۴۲.۵ و ۷۵۶.۵ میلیون تومانی روانه تابلو معاملات شود.

به گزارش بیدار بورس، طبق برنامه اعلامی، فردا ۸ آبان بورس کالا برای دومین بار میزبان عرضه ۲۰۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی و ۵۰ دستگاه هایما اس ۷ مشکی سفارشی با موع تحویل ۱۶ آذر ( ۳۸ روزه) است.

براساس این گزارش، قیمت پایه هایما S۷ مشکی ۷۴۲.۵ میلیون تومان و هایما S۷ مشکی سفارشی مجهز به جک برقی صندوق عقب ۷۵۶.۵ میلیون تومان تعیین شده که به این هزینه ها ۱۳درصد بهای نهایی خودرو بابت مالیات ارزش افزوده و عوارض قانونی به علاوه هزینه های بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به مبلغ حدود ۴.۲۳ میلیون تومان اضافه می شود.

متقاضیان برای خرید این خودروها در بورس کالا ابتدا باید نسبت به اخذ کد معاملات بورس کالا و گشایش حساب وکالتی اقدام کنند. برای خرید خودرو هم  باید ۳۰ درصد قیمت پایه در حساب وکالتی خریدار موجود باشد. زمان ثبت سفارش این مبلغ تا انجام فرآیند حراج در حساب وکالتی مسدود می‌شود.

پس از نهایی شدن ثبت سفارش خریداران در روزی که عرضه و فرآیند حراج انجام می‌شود بر مبنای قیمت پایه در فرایند حراج شرکت و در صورتی که تقاضا از عرضه بیشتر باشد در رقابت شرکت خواهند کرد و همچنین مالیات بر ارزش افزوده ای که پرداخت خواهد شد بر مبنای قیمت نهایی است که خریدار در سامانه ثبت و خرید را نهایی کرده است.

کد خبر 22884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =