سازمان از بازار حمایت نکرد حتی شفاهی!

یک کارشناس بازار سرمایه در خصوص فرمان ده‌بندی دولت که به تازگی در خصوص حمایت از بازار سرمایه ارایه شده است، اظهار کرد: این نوع اقدامات برای بازار سهام بسیار خوب است اما می‌توان گفت کمی برای این مسایل دیر شده است و سرمایه‌گذاران حقیقی نسبت به بازار سرمایه کم اعتماد شده‌اند.

ابولفضل شهرآبادی، مدیر عامل سبدگردانی داریک پارس در خصوص بسته حمایتی دولت از بورس و تزریق نقدینگی به صندوق تثبیت بازار به بیدار بورس، گفت: اکنون بازار سرمایه جزئی از الویت‌های دولت محسوب نمی‌شود، با وجود وعده‌های که داده شده باز هم ما شاهد خروج نقدینگی از سوی سرمایه‌گذاران حقیقی هستیم.

به گفته وی، در حال حاضر سرمایه‌گذاران حقیقی هیچ اعتمادی به بازار بورس ندارند زیرا هیچ حمایتی از سوی دولتمردان دیده نشده که موجب دلگرمی و بازگشت سرمایه‌ به بازار سهام شود.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: عواملی همچون بسته حمایتی ده بندی که روز گذشته دولت در خصوص بازار سرمایه فرمان داد بسیار برای بازار "خوب" است اما میتوان گفت اکنون برای انجام اینگونه موارد کمی "دیر" شده است.

شهرآبادی با بیان اینکه اگر بورس کمی برای دولت در الویت قرار داشت تاکنون به وعده خود مبنی بر واریز پول به صندوق تثبیت بازار جامه عمل می‌پوشاند، تصریح کرد: با تاسف میتوان گفت خود سازمان بورس نیز مدت‌هاست اعلام حمایتی حتی بصورت شفاهی از بورس نکرده است.

به عقیده وی در حال حاضر بازار بسیار ارزنده است اما به دلیل عدم اطمینان و کمبود نقدینگی شاهد روند نزولی بازار هستیم.

منبع: بیدار بورس
کد خبر 22969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =