واگذاری بلوک مدیریتی پرسپولیس به زودی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن پرده‌برداری از وضعیت مالی این باشگاه، از برنامه‌های آتی برای بازارگردانی سهام پرسپولیس و زمان ارزش‌گذاری و واگذاری بلوک مدیریتی این باشگاه خبر داد

به گزارش بیدار بورس، رضا درویش با اشاره به برنامه‌های این باشگاه برای بازارگردانی پرسپولیس گفت:‌ با توجه به اینکه این کار برای نخستین بار در حال انجام است، برآن شدیم به جهت کنترل قیمت‌ها و جلوگیری از متضرر شدن سهامداران، با هماهنگی سبدگردانی که در انجام این امور موفق نیز بوده است، موقعیتی فراهم کنیم تا همه افرادی که سهامدار پرسپولیس هستند، سود خوبی کسب کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه ظرف یک ماه آینده قرار است سهام پرسپولیس به صورت بلوکی واگذار شود، اظهار امیدواری کرد با واگذاری این سهام تتمه مشکلات پرسپولیس حل شود و تنها دغدغه باشگاه فراهم کردن شرایط قهرمانی در جام باشد.

درویش در بخش دیگری از سخنان خود در مورد آخرین وضعیت دریافت دلارهای نزد AFC گفت: همان‌طور که می‌دانید این موضوعی است که اشرافی بر آن نداریم و به وضعیت سیاسی حاکم برمی‌گردد؛ در عین حال که مسائل پزشکی، علمی و ورزشی را از تحریم‌ها جدا می‌دانند شاهد مشکلاتی به دلیل تحریم ها هستیم. حدود سه سال است که مبالغ بسیاری نزد AFC است که متأسفانه نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه در همین راستا به دلیل بدهی باشگاه به چند بازیکن خارجی جریمه شده‌ایم، افزود: طی مکاتبات انجام شده با AFC از آنها خواستیم اگر این پول را به ما نمی‌دهید حداقل جریمه‌ای که خودتان کرده‌اید را را بپردازید که در پاسخ به مکاتبات ما اعلام کردند به دلیل تحریم ایران و اعمال فشار از جانب آمریکا، از پرداخت این مبلغ معذوریم. در آخرین دیداری که با رئیس فدراسیون فوتبال در اجلاس AFC در مالزی داشتیم، امیدوار بودند این مشکل ظرف دو ماه آینده حل شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه در مورد نحوه دریافت دلارهایی که از محل درآمد بازیکنان در جام جهانی نصیب می‌شود، بیان کرد: با توجه به اینکه کمتر از دو ماه به آغاز مسابقات جام جهانی مانده و طبق روال به هر بازیکنی که در جام جهانی حضور دارد، مبلغی تعلق می‌گیرد، با پیگیری‌های فدراسیون در حال انجام مکاتبات لازم هستیم که این پول به ذی‌نفعان برگردد و امیدواریم مسئولان AFC و فیفا نیز شرایطی را فراهم کنند تا باشگاه‌های ایرانی بتوانند به حقوق خود برسند.

درویش در خاتمه با اشاره به بدهی باشگاه به برخی از بازیکنان گفت: برای اینکه بتوانیم در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشیم و مجوز حرفه‌ای‌گری خود را دریافت کنیم باید این مبالغ را پرداخت کنیم، که اکثر قریب به اتفاق بازیکنان ایرانی مبالغ خود را دریافت کرده‌اند و فقط تعداد کمی باقی مانده‌اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

کد خبر 23239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =