درخواست ۱۲۰۰ فعال و ۱۳ تشکل صنفی از رئیسی برای لغو محدودیت‌های اینترنت

۱۳ تشکل صنفی حوزه فناوری و ۱۲۰۰ فعال در نامه‌ای از رئیس‌جمهور خواستند به وعده انتخاباتی مبنی بر عدم قطعی اینترنت عمل کرده و محدودیت‌ها را رفع کند.

به گزارش بیدار بورس، سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد: نامه‌ای با امضای بیش از ۱۲۰۰ نفر از مدیران کسب‌ و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و از ۱۳ انجمن و مجمع صنفی به ابراهیم رئیسی ارسال و از وی درخواست شده تا محدودیت‌های اینترنت متوقف و زندانی صنعت آی‌تی نیز آزاد شود.  

بر اساس این گزارش، امضاکنندگان این نامه متشکل از ۱۳ انجمن و مجمع صنفی شامل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، سندیکای صنعت مخابرات، اتحادیه صادرکنندگان خدمات مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات، انجمن شرکت‌های نرم‌افزاری، کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی، انجمن تجارت الکترونیک اتاق، سندیکای شرکت‌های شناسایی و مکان‌یابی، انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن همراه، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی، انجمن مدیریت فناوری، انجمن موسسات و آموزشگاه‌های فرهنگی هنری تهران،  انجمن فین تک و مجمع تشکل‌های دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است.

امضاکنندگان این نامه از رئیسی خواستند از اختیارات قانونی استفاده کرده و از ایجاد محدودیت در دسترسی به اینترنت جلوگیری کند. آنها به وعده رئیسی در زمان انتخابات اشاره کردند که دسترسی به اینترنت بدون محدودیت از شعارهای و وعده‌های انتخاباتی وی بود.

کد خبر 23293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =