تداوم روزهای سبز بورس + تحلیل سهم  "غبشهر"

با وجود عقب نشینی شاخص کل پس از ۳۰ دقیقه ابتدایی معاملات، بورس برای نهمین روز متوالی سبز بود و شاخص کل توانست رشد ۱۷ هزار و ۹۸۷ واحدی را رقم بزند. شاخص هم وزن نیز در حالی افزایش بیش از ۳هزار واحدی را ثبت کرد که نسبت به ابتدای معاملات کاهش حدود ۲هزار واحدی را نشان می‌دهد.

به گزارش بیدار بورس، بازارسرمایه امروز روند مثبت پرقدرتی را در پیش گرفت و در ابتدای معاملات توانست بیش از ۲۱ هزار واحد رشد را تجربه کند اما در پایان کمی از میزان صعود شاخص کل کاسته شد و در نهایت توانست ۱۷ هزار واحد رشد را تجربه کند.  
ارزش معاملات خرد امروز بار دیگر رکوردشکنی کرد و به بیش از ۵ همت رسید که این رقم بیشترین مقدار از اردیبهشت ماه سال جاری است.  
هر چند که در ابتدای بازار امروز شاهد ورود پول حقیقی به بازار بودیم بعد از گذشت نیمه معاملات خروج پول کمی شدت گرفت و در نهایت حقیقی‌ها ۴۰۹ میلیارد تومان از بازار خارج کردند که به گفته کارشناسان با توجه به اینکه بازار طی چند روز گذشته روند صعودی پرقدرتی داشته این خروج پول را می‌توان سیو سود اهالی بازار تعبیر کرد.  

از معاملات امروز چه خبر؟                                                                                                  
در پایان معاملات امروز(سه‌شنبه، هفدهم آبان ماه) شاخص کل بورس پس از رشد۱۷   هزار و ۹۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۷ هزار و ۷۴۰ واحد قرار گرفت.           
شاخص هم وزن نیز در حالی افزایش بیش از ۳هزار واحدی را ثبت کرد که نسبت به ابتدای معاملات کاهش حدود ۲هزار واحدی را نشان می‌دهد.

صدرنشین بیشترین تقاضا
 در این پست علاوه بر نگاهی به بازار امروز، مروری هم بر سهم "غبشهر" که امروز جز صدرنشینان برترین‌های تقاضا بود، می‌اندازیم.      

تداوم روزهای سبز بورس + تحلیل سهم  "غبشهر"

                                                                                                             

منبع: بیدار بورس
کد خبر 23325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =