رشد ۱۳۰ هزار واحدی شاخص بورس در هفته سوم آبان

شاخص بورس در جریان معاملات هفته سوم آبان ماه جاری با رشد ۱۳۰هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش بیداربورس، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۵۲میلیارد و ۲۹۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۲۷هزار و ۱۴۲میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۲۰۶هزار و ۷دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۲۳.۲۱، ۱۱.۸۷ و ۷۰۷۳ درصد رشد را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۸ میلیون و ۶۰۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۲۸هزار و ۶۴۳میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۰.۶۲ و ۳۳.۸۷ درصد افزایش همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۱۳۰هزار و ۸۰۷واحد افزایش، معادل ۱۰.۱۹ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۱۴هزارو ۳۴۸واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۳۱ هزار و ۸۱۸ واحد افزایش، معادل ۸.۷۰درصد رشد کرد و رقم ۹۳۷هزار ۵۶۸واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۱۷هزار و ۶۵۳واحد رشد به رقم یک میلیون و ۶۷هزار و ۲۵۸واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹۵هزار و ۷۳۸واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۷۵۰هزار و ۳۸۲واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۲.۳۹درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۷.۶۶درصد رشد همراه شدند.

منبع: تسنیم
کد خبر 23388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =